Spring naar content

Juryvoorzitter Joris de Bruijne (SOLVM): “De kwaliteit en diversiteit van de cases hebben ons erg verrast dit jaar en zorgden voor moeilijke keuzes wie er een nominatie verdient en vooral, wie niet. Je ziet dat personalisatie, het gebruik van data en aandacht voor inhoud en design echt een gemeengoed geworden. Toch weet een aantal cases daar weer bovenuit te steken met mooie nieuwe toepassingen, slim gebruik van data en geautomatiseerde contactmomenten die helemaal aansluiten bij de behoefte van de ontvanger. En bij het nomineren voor de Young Talent Award blijft het mooi om te zien hoe jonge mensen zich het vak eigen maken en een duidelijke mening en visie over de ontwikkeling van het vakgebied hebben en daarmee een voorbeeld voor anderen kunnen zijn.”

Naast juryvoorzitter Joris de Bruijne bestaat de vakjury uit experts vanuit verschillende hoeken van de data-driven marketingindustrie: Juryvoorzitter Joris de Bruijne (SOLVM), Niels Gleditzch (Albert Heijn), Alexandra Stuij (Nederlandse Loterij), Jill Steffen (Freelance data marketeer), Kevin Duijndam (Air France-KLM), Wilbert Heinen (Centraal Beheer), Roxsane Maxwell (Zingo Pow), Jos Meijer (In Good Company) en Renske Schippers-de Koning (Deployteq).P

Over de DDMA EMAS Awards 2024

De uitreiking van de DDMA EMAS Awards vindt plaats tijdens de DDMA EMAS op donderdag 27 juni 2024 in Circa Amsterdam. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt mede georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail. Dit jaar voor het eerst volledig in het Engels. De EMAS wordt mede mogelijk gemaakt door de volgende sponsoren: RapidSugar, 100procent, Maileon, De heeren van Veertig Plus en Deployteq.

Bob Younge

Voormalig Contentspecialist | DDMA

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: Lid DDMA Commissie E-mail (op vrijwilligersbasis)

Ben jij expert op het gebied van e-mailmarketing en wil je samen met andere professionals het vakgebied verder brengen? Dan is de DDMA Commissie E-mail dé plek voor jou om…
Lees meer
DDMA |

Drukte in de inbox: 7 lessen voor piekmomenten in e-mailmarketing

De feestdagen staan voor de deur en de inbox trilt alweer van activiteit. Retailers bereiden zich voor op Black Friday, Cyber Monday en kerst. Voor marketeers betekent dat: hogere verzendvolumes…
Lees meer
E-mail |

Bot clicks in e-mails: hoe onderscheid je mens van machine in je statistieken?

Na dagenlang geknutsel met teksten, afbeeldingen en code is het zover: je nieuwsbrief is af. Je verstuurt ‘m en… ziet binnen no-time de opens en clicks binnenstromen. Geweldig nieuws, zou…