Spring naar content

Dit jaar is het de derde keer dat de awards worden uitgereikt. Juryvoorzitter Frank Overbeek is zeer tevreden over de inzendingen die binnengekomen zijn: “De jury heeft er hard aan gewerkt om – uit wederom een groter aantal cases dan vorig jaar – de genomineerden te bepalen.” De genomineerden hebben de jury overtuigd aan de hand van o.a. zakelijke meerwaarde, creativiteit en (statistische) onderbouwing.

Genomineerden categorie Acquisitie

  • Vakanties.nl
  • Flinndal
  • Bruynzeel Keukens

Genomineerden categorie Mobiel

  • Lampenlicht.nl
  • New York Pizza
  • Landal GreenParks

Genomineerden categorie Personalisatie

  • Schiphol
  • Transavia

Genomineerden categorie Conversie

  • Condoom anoniem
  • Transavia
  • Beerwulf

Naast de groei in het aantal cases is Frank Overbeek trots op de positie die het evenement heeft bereikt binnen de sector: “De Dutch CRO Awards are here to stay! Met twee sprekers en het presenteren van de genomineerde cases op het event hebben we naast de Awards een sterk inhoudelijk programma, waar iedere CRO liefhebber aanwezig moet zijn.”

Award uitreiking 2019

De finale van de DDMA Dutch CRO Awards 2019 vindt op 3 oktober plaats in Vrijstaat, Amsterdam. Tijdens deze bijzondere avond delen twee inspirerende sprekers hun visie op het vak:
Vanja Mlaco – Global Digital Experience Lead AkzoNobel
Manuel da Costa – Founder Effective Experiments

Dutch CRO Awards 2019 worden mede mogelijk gemaakt door ABTastyBraingineersOptimizely & Fibeo

Judith Peters

Voomalig Conceptontwikkelaar & Project Manager Events bij DDMA

Ook interessant

Lees meer
Post |

Post-case: de onmisbare rol van post in de fondsenwervingsstrategie van Save the Children

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…
Lees meer
E-mail |

Dirk Jan Koekkoek (Mimecast): ‘BIMI gaat zeker impact hebben op de prestaties van e-mail’

Brand Indicators for Message Identification, oftwel BIMI, is een manier voor adverteerders om vertrouwen te creëren bij hun doelgroep. Hoe werkt dit precies? Wat zijn de voor- en nadelen? Zijn…
Lees meer
Conversion Rate Optimisation |

Inschrijving DDMA Experimentation Heroes 2023 geopend

Op dinsdag 31 oktober wordt het beste werk in experimentation en optimisation bekroond tijdens DDMA Experimentation Heroes 2023 (voorheen Dutch CRO Awards). Ambitieuze Experimentation-specialisten kunnen vanaf vandaag een case indienen…