Spring naar content

Dit jaar is het de derde keer dat de awards worden uitgereikt. Juryvoorzitter Frank Overbeek is zeer tevreden over de inzendingen die binnengekomen zijn: “De jury heeft er hard aan gewerkt om – uit wederom een groter aantal cases dan vorig jaar – de genomineerden te bepalen.” De genomineerden hebben de jury overtuigd aan de hand van o.a. zakelijke meerwaarde, creativiteit en (statistische) onderbouwing.

Genomineerden categorie Acquisitie

  • Vakanties.nl
  • Flinndal
  • Bruynzeel Keukens

Genomineerden categorie Mobiel

  • Lampenlicht.nl
  • New York Pizza
  • Landal GreenParks

Genomineerden categorie Personalisatie

  • Schiphol
  • Transavia

Genomineerden categorie Conversie

  • Condoom anoniem
  • Transavia
  • Beerwulf

Naast de groei in het aantal cases is Frank Overbeek trots op de positie die het evenement heeft bereikt binnen de sector: “De Dutch CRO Awards are here to stay! Met twee sprekers en het presenteren van de genomineerde cases op het event hebben we naast de Awards een sterk inhoudelijk programma, waar iedere CRO liefhebber aanwezig moet zijn.”

Award uitreiking 2019

De finale van de DDMA Dutch CRO Awards 2019 vindt op 3 oktober plaats in Vrijstaat, Amsterdam. Tijdens deze bijzondere avond delen twee inspirerende sprekers hun visie op het vak:
Vanja Mlaco – Global Digital Experience Lead AkzoNobel
Manuel da Costa – Founder Effective Experiments

Dutch CRO Awards 2019 worden mede mogelijk gemaakt door ABTastyBraingineersOptimizely & Fibeo

Judith Peters

Voomalig Conceptontwikkelaar & Project Manager Events bij DDMA

Ook interessant

Lees meer
Experimentation & Optimisation |

Experimentation Hero in Focus: Erwin Vinke (a.s.r. verzekeringen)

With a new edition of Experimentation Heroes on the horizon, we’re once again giving the floor to a number of specialists who truly live up to our event’s title. Each…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Media Effectiviteits Meting (MEM): Essentieel voor Efficiënte Groei

In het dynamische marketinglandschap van vandaag is media effectiviteits-meting (MEM) een sleutel tot groei. Nu consumenten meer privacy eisen en technologieën snel veranderen, volstaan traditionele meetmethoden niet langer. MEM draait…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Mastering the ‘Hard’ Enablers of building an Upward Experimentation Culture

A common dynamic in many companies is that the culture of experimentation is subject to fashion. Even though it has been clearly demonstrated that experimentation can be the driving force…