Spring naar content
Jeroen Kimmel

Jeroen Kimmel, CEO en eigenaar bij PSI-Vransen Direct Mail

Jeroen Kimmel brengt een brede achtergrond mee in marketing, media en communicatie, zowel op strategisch, tactisch als uitvoerend niveau. Binnen PSI-Vransen ligt zijn expertise op het snijvlak van data-driven marketing en klantgerichtheid. Hij gelooft sterk in de kracht van direct marketing.

Jeroen: “Voor mij draait het om de gehele keten: elke schakel, van idee tot deurmat, draagt bij aan het succes van het kanaal. Direct en digitaal sluiten naadloos op elkaar aan, en samen versterken ze de boodschap om optimaal resultaat te bereiken. Vanuit PSI-Vransen ben ik dagelijks betrokken bij direct-mailprojecten, waarin ik mij richt op de effectiviteit, productie en personalisatie van direct-mailcampagnes. Ik ben ervan overtuigd dat direct-mail toekomst heeft, maar wel door blijvend te innoveren, kennis te delen en beslissers op de juiste manier aan te spreken en te inspireren. Van een productiegerichte benadering, naar een marketing- en datagedreven benadering, waarbij direct & digital perfect op elkaar aansluiten.”

Guus Rutten GX

Guus Rutten, Managing Director Data Services bij GX

Guus werkt als Managing Director voor GX | Part of Happy Horizon en is operationeel verantwoordelijk voor de Data Business Unit. Hij heeft meer dan 10 jaar consultancy-ervaring bij tal van organisaties in uiteenlopende sectoren (zoals ANWB, NS, Timing, Odido en JDE).

“Met een achtergrond in marketing en ruime ervaring in de software-industrie, combineer ik strategisch inzicht met technische affiniteit — essentiële eigenschappen in onze sector. Mijn expertise richt zich op klantdata oplossingen, met specifieke focus op Customer Data Platforms en Data Clouds. Mijn consultancy-ervaring heeft me een breed inzicht gegeven in uiteenlopende use-cases binnen verschillende sectoren. Met mijn inzichten, ervaring en netwerk wil ik een waardevolle bijdrage leveren aan de DDE commissie en daarmee organisaties ondersteunen bij het realiseren van duurzame groei op het gebied van data en gepersonaliseerde marketing.”

Wikash Tahloe, YouTube Lead, Paid Social Parterships bij Google

Wikash heeft zich de afgelopen 15 jaar gespecialiseerd in video- en socialmedia-strategieën voor internationale & lokale merken, denk aan JBL, Just Eat & Spotify en nog vele andere. Als YouTube Lead, Paid Social Partnerships, is hij verantwoordelijk voor de groei van YouTube binnen het socialmedialandschap. Hij krijgt energie van het ontwikkelen van impactvolle, creatieve marketing- en mediastrategieën, het stimuleren van samenwerkingen tussen merken en creators en bouwen van mediaoplossingen die resoneren in de hele customer journey.

Wikash: “Met mijn uitgebreide YouTube-expertise, van CTV-kijkgedrag tot short-form content en de creator economy, bied ik een holistische kijk op social media-marketing. De groei van video op social media roept veel vragen op: hoe spelen merken hier effectief op in? Wat is de impact op de customer journey?  Ik help merken en bureaus deze vragen te beantwoorden en deel graag mijn kennis met de DDMA Social commissie vanuit YouTube’s perspectief, om zo bij te dragen aan de initiatieven van de commissie.”

Merel Donkers

Merel Donkers, AI Channel Innovation Lead bij Post NL

Al sinds haar master is Merel geïnteresseerd in AI-oplossingen, eerst vooral op het gebied van chatbots en voicebots. Daar schreef ze dan ook haar thesis over. Bij PostNL is Merel verantwoordelijk voor het identificeren, ontwikkelen en implementeren van innovatieve AI-oplossingen ter verbetering van klantinteractie. Daarnaast heeft ze een eigen AI-innovatieblog, waarin ze ook een kijkje neemt in de toepassing van AI in andere vakgebieden, zoals bijvoorbeeld de medische sector.

Merel: “Ik zie mijn plek in de DDMA Commissie AI als een kans om samen kennis te delen over relevante AI-topics en me hier nog verder in te verdiepen. Het lijkt me bovendien inspirerend om events te organiseren waarin we samen de mogelijkheden van AI verkennen en regelmatig te sparren met mensen die dezelfde interesses delen. Mijn ervaring met AI-oplossingen bij PostNL heeft me geleerd hoe technologie en data een enorme impact kunnen hebben op klantinteracties en bedrijfsprocessen. Door slimme inzet van AI, zoals bijvoorbeeld chat- en voicebots, kunnen we niet alleen processen efficiënter maken, maar ook klantbehoeften beter begrijpen en hier proactief op inspelen. Daarnaast geloof ik dat innovatie niet alleen draait om technologie, maar ook om samenwerking en kennisdeling. Mijn plek in de DDMA-commissie AI zie ik daarom als een kans om deze ervaringen te delen om de sector misschien vooruit helpen.”

Hedwich de Groot, Data & Measurement Lead bij Google

Hedwich is data & measurement lead bij Google. Haar motto luidt: Have fun, create solutions and keep learning.

Hedwich: “Ik werk inmiddels 13 jaar in digitale marketing en heb ervaring vanuit klant (Rituals), agency (Accenture & Dept) en platform (Google). Ik hoop dat die perspectieven, mijn netwerk, maar vooral mijn passie gaan helpen om toffe content en initiatieven te realiseren met de DDE werkgroep.”

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA bundelt AI-expertise: Commissies Conversational AI en AI worden één

We zijn verheugd om aan te kondigen dat de Commissie Conversational AI en de Commissie AI gecombineerd verder gaan onder één nieuwe commissie met de naam DDMA Commissie AI. In…
Lees meer
DDMA |

De DDMA Commissies Post, Data Decisions & Engagement, AI en Social media krijgen versterking

Nieuw bloed in de DDMA Commissies Post, Data Decisions & Engagement en Social media. Jeroen Kimmel (PSI-Vransen Direct Mail), Guus Rutten (GX | Part of Happy Horizon), Merel Donkers (PostNL)…
Lees meer
Artificial Intelligence |

De grootste trends in data-driven marketing volgens de commissies van DDMA

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat je werk als marketingprofessional, jurist of dataspecialist in 2025 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag je echt niet missen?