Spring naar content
Nanda Appelman

Nanda heeft ruime ervaring in marktonderzoek binnen de media- en marketingbranche, waaronder bij Talpa Network en IPG Mediabrands. Hierbij heeft zij allround onderzoekservaring opgebouwd, zowel in het zelfstandig uitvoeren als in het adviseren op basis van marktonderzoek. Als market insights specialist gaat Nanda DDMA en haar leden helpen met het inzichtelijk maken van relevante markttrends en -ontwikkelingen in de sector op basis van bestaande onderzoeken en nieuwe initiatieven.

Diana Janssen, directeur DDMA: “ik ben blij dat Nanda deze nieuwe insights-rol bij DDMA gaat vervullen. Zij gaat DDMA en onze leden ondersteunen door onderzoek een nog prominentere plek binnen ons kennisaanbod te geven. Met de komst van Nanda kunnen we trends en innovaties in de markt eerder oppakken en voorzien van een gedegen onderbouwing. Onze leden zullen daar absoluut voordeel uit kunnen halen voor hun eigen organisaties. 

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

De DDMA Commissie E-mail krijgt versterking

De DDMA Commissie E-mail heeft twee nieuwe leden. Niemand minder dan Mark Kruisman, e-mailmarketing specialist bij Centraal Beheer, en Lisanne van Daalen de Jel, marketing guild lead en digital marketeer…
Lees meer
DDMA |

Call for participation opens for 4th edition of GDMA’s International Email Benchmark

The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Association for Data & Marketing (DDMA) are thrilled to initiate the call for participation for the fourth edition of our…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Vacature: lid commissie Data, Decisions & Engagement (DDE)

Ben jij werkzaam bij een opdrachtgever en wil je een belangrijke rol spelen in het verder professionaliseren van het data-driven marketingvak? De DDMA Commissie Data, Decisions & Engagement zoekt versterking…