Spring naar content
Nanda Appelman

Nanda heeft ruime ervaring in marktonderzoek binnen de media- en marketingbranche, waaronder bij Talpa Network en IPG Mediabrands. Hierbij heeft zij allround onderzoekservaring opgebouwd, zowel in het zelfstandig uitvoeren als in het adviseren op basis van marktonderzoek. Als market insights specialist gaat Nanda DDMA en haar leden helpen met het inzichtelijk maken van relevante markttrends en -ontwikkelingen in de sector op basis van bestaande onderzoeken en nieuwe initiatieven.

Diana Janssen, directeur DDMA: “ik ben blij dat Nanda deze nieuwe insights-rol bij DDMA gaat vervullen. Zij gaat DDMA en onze leden ondersteunen door onderzoek een nog prominentere plek binnen ons kennisaanbod te geven. Met de komst van Nanda kunnen we trends en innovaties in de markt eerder oppakken en voorzien van een gedegen onderbouwing. Onze leden zullen daar absoluut voordeel uit kunnen halen voor hun eigen organisaties. 

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

De illusie van de rationele consument

Onder marktonderzoekers is het een berucht fenomeen: mensen weten van zichzelf niet precies hóe ze consumeren. Of waarom. Als consument denken we zelf dat we rationele beslissingen nemen: we plannen,…
Lees meer
DDMA |

Influencerregels.com publiceert vernieuwde e-learning: influencers moeten zich opnieuw certificeren om in het register te blijven

Om transparantie binnen influencer marketing verder te versterken, lanceert Influencerregels.com, een initiatief van DDMA, SRC en bvA, een vernieuwde, actuele versie van hun certificering Certified by influencerregels.com. Deze update, die…
Lees meer
DDMA |

De nieuwe Code Reclame via E-mail: dit zijn de 4 belangrijkste veranderingen

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op donderdag 27 maart is de nieuwe versie van de Code Reclame via E-mail aangenomen door de leden van DDMA. Deze is van kracht voor alle…