Spring naar content
Nanda Appelman

Nanda heeft ruime ervaring in marktonderzoek binnen de media- en marketingbranche, waaronder bij Talpa Network en IPG Mediabrands. Hierbij heeft zij allround onderzoekservaring opgebouwd, zowel in het zelfstandig uitvoeren als in het adviseren op basis van marktonderzoek. Als market insights specialist gaat Nanda DDMA en haar leden helpen met het inzichtelijk maken van relevante markttrends en -ontwikkelingen in de sector op basis van bestaande onderzoeken en nieuwe initiatieven.

Diana Janssen, directeur DDMA: “ik ben blij dat Nanda deze nieuwe insights-rol bij DDMA gaat vervullen. Zij gaat DDMA en onze leden ondersteunen door onderzoek een nog prominentere plek binnen ons kennisaanbod te geven. Met de komst van Nanda kunnen we trends en innovaties in de markt eerder oppakken en voorzien van een gedegen onderbouwing. Onze leden zullen daar absoluut voordeel uit kunnen halen voor hun eigen organisaties. 

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Odido, ANWB en PostNL winnen DDMA Experimentation Heroes 2025

Tijdens DDMA Experimentation Heroes 2025 zijn vandaag de winnaars bekendgemaakt van de Experimentation Awards in de Social Hub in Amsterdam. Odido, ANWB en PostNL sleepten de awards in de wacht…
Lees meer
DDMA |

DDMA Social Advertising Benchmark 2025: conversions are back, platform mix expands

The DDMA Social Advertising Benchmark 2025 shows that Dutch advertisers are increasingly focusing on conversions and a broader platform mix. Reddit continues to grow steadily, and TikTok gains market share…
Lees meer
DDMA |

DDMA Social Advertising Benchmark 2025: conversie maakt comeback, platformmix verbreed

De DDMA Social Advertising Benchmark 2025 laat zien dat Nederlandse adverteerders steeds meer inzetten op conversie en een bredere platformmix. Reddit groeit gestaag door en TikTok wint marktaandeel ten koste…