Spring naar content

Michelle was de afgelopen 2,5 jaar werkzaam bij Coolblue. Daar was ze verantwoordelijk voor het realiseren van media-inkomsten en onderhandelde ze met leveranciers om het Coolblue-verhaal zo goed mogelijk over te brengen. Samen met leveranciers zette ze winstgevende, data-gedreven campagnes op voor de producten binnen haar portfolio. Hiervoor was Michelle actief als Market Striker bij Red Bull waar ze zich onder meer richtte op het acquireren en onderhouden van klantrelaties.

Bij DDMA gaat Michelle haar ervaring inzetten om nieuwe relaties op te bouwen en de waarde van het DDMA-lidmaatschap te verdiepen en te vergroten. Diana Janssen, Directeur DDMA: ‘We zijn heel blij dat Michelle team relatiemanagement komt versterken. Met haar ervaring op het gebied van klantbehoud kan ze als geen ander overzicht houden over onze leden. Daarnaast kunnen we haar expertise goed gebruiken voor het creëren van waarde voor sponsoren van onze evenementen.’

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Exchange Table: de P van Personalisatie

We staan aan de vooravond van hyperpersonalisatie. Dankzij steeds slimmere technologie kunnen organisaties tot in detail inspelen op individueel gedrag. Maar wat betekent dat nog voor de consument en voor…
Lees meer
Data-ethiek |

Podcast Shaping the Future: Loyaliteit vraagt om relevantie, niet alleen om korting

In de wereld van data-driven marketing is klantloyaliteit een onderwerp dat regelmatig herijkt moet worden. De opkomst van abonnementsmodellen, toenemende aandacht voor data-ethiek en veranderend consumentengedrag maken dat traditionele loyaliteitsprogramma’s…
Lees meer
DDMA |

Vacature: Commissielid DDMA | Commissie Digital Analytics Vacature (op vrijwilligersbasis)

Ben jij expert op het gebied van Digital Analytics en wil je meewerken aan de toekomst van dit marketing vakgebied in Nederland? Dan is een rol binnen deze DDMA Commissie…