Spring naar content

Michelle was de afgelopen 2,5 jaar werkzaam bij Coolblue. Daar was ze verantwoordelijk voor het realiseren van media-inkomsten en onderhandelde ze met leveranciers om het Coolblue-verhaal zo goed mogelijk over te brengen. Samen met leveranciers zette ze winstgevende, data-gedreven campagnes op voor de producten binnen haar portfolio. Hiervoor was Michelle actief als Market Striker bij Red Bull waar ze zich onder meer richtte op het acquireren en onderhouden van klantrelaties.

Bij DDMA gaat Michelle haar ervaring inzetten om nieuwe relaties op te bouwen en de waarde van het DDMA-lidmaatschap te verdiepen en te vergroten. Diana Janssen, Directeur DDMA: ‘We zijn heel blij dat Michelle team relatiemanagement komt versterken. Met haar ervaring op het gebied van klantbehoud kan ze als geen ander overzicht houden over onze leden. Daarnaast kunnen we haar expertise goed gebruiken voor het creëren van waarde voor sponsoren van onze evenementen.’

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Winnaars DDMA EMAS Awards 2025 bekendgemaakt

Tijdens de uitreiking van de EMAS Awards, onderdeel van de jaarlijkse DDMA Email Marketing Automation Summit, zijn vandaag de winnaars bekendgemaakt. De EMAS Awards bekronen de meest innovatieve, effectieve en…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Ticketverkoop DDMA NEXT 2025 gestart: ontdek waar marketing naartoe beweegt

De ticketverkoop voor DDMA NEXT 2025 is officieel gestart. Op donderdag 27 november 2025 in Hotel Arena Amsterdam organiseert DDMA opnieuw hét event voor marketing-, data- en communicatiebeslissers die verder…
Lees meer
DDMA |

Vacature: lid Commissie Post (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam in de post hoek van de marketingsector en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in…