Spring naar content

Martijn was de afgelopen vijf jaar werkzaam bij advocatenkantoor Ploum. Hier heeft hij brede ervaring opgedaan met het adviseren en procederen op het terrein van marketing- en reclamerecht, privacyrecht, auteursrecht en merkenrecht. Daarnaast heeft Martijn de afgelopen jaren veel gepubliceerd en gedoceerd over deze rechtsgebieden. Ook is hij actief lid van verschillende vakverenigingen, zoals de Vereniging voor Reclamerecht.

Bij DDMA gaat Martijn het juridische team versterken. Ook gaat hij zich richten op het verder uitbouwen van juridische diensten en inhoudelijke juridische content. Diana Janssen, directeur DDMA: “Met zijn ervaring als advocaat en kennis op het gebied van reclame- en privacyrecht is Martijn een geweldige aanwinst voor onze leden en ons team. Hij kan als geen ander de laatste ontwikkelingen op het gebied van wetgeving en technologie duiden. Ook gaat hij onze samenwerking met toezichthouders, ministeries en Europese instituten versterken.”

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

De illusie van de rationele consument

Onder marktonderzoekers is het een berucht fenomeen: mensen weten van zichzelf niet precies hóe ze consumeren. Of waarom. Als consument denken we zelf dat we rationele beslissingen nemen: we plannen,…
Lees meer
DDMA |

Influencerregels.com publiceert vernieuwde e-learning: influencers moeten zich opnieuw certificeren om in het register te blijven

Om transparantie binnen influencer marketing verder te versterken, lanceert Influencerregels.com, een initiatief van DDMA, SRC en bvA, een vernieuwde, actuele versie van hun certificering Certified by influencerregels.com. Deze update, die…
Lees meer
DDMA |

De nieuwe Code Reclame via E-mail: dit zijn de 4 belangrijkste veranderingen

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op donderdag 27 maart is de nieuwe versie van de Code Reclame via E-mail aangenomen door de leden van DDMA. Deze is van kracht voor alle…