Spring naar content

Martijn was de afgelopen vijf jaar werkzaam bij advocatenkantoor Ploum. Hier heeft hij brede ervaring opgedaan met het adviseren en procederen op het terrein van marketing- en reclamerecht, privacyrecht, auteursrecht en merkenrecht. Daarnaast heeft Martijn de afgelopen jaren veel gepubliceerd en gedoceerd over deze rechtsgebieden. Ook is hij actief lid van verschillende vakverenigingen, zoals de Vereniging voor Reclamerecht.

Bij DDMA gaat Martijn het juridische team versterken. Ook gaat hij zich richten op het verder uitbouwen van juridische diensten en inhoudelijke juridische content. Diana Janssen, directeur DDMA: “Met zijn ervaring als advocaat en kennis op het gebied van reclame- en privacyrecht is Martijn een geweldige aanwinst voor onze leden en ons team. Hij kan als geen ander de laatste ontwikkelingen op het gebied van wetgeving en technologie duiden. Ook gaat hij onze samenwerking met toezichthouders, ministeries en Europese instituten versterken.”

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Genomineerden Customer Data Awards 2025 bekendgemaakt

DDMA maakt vandaag de genomineerden bekend voor de Customer Data Awards 2025. In totaal zijn zes organisaties genomineerd die volgens de vakjury uitblinken in het slim, effectief en verantwoord inzetten…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Elite – Marketing Operations: van essentieel en groeiend belang

Het is een onderwerp dat al jaren in de coulissen meedraait, maar steeds vaker vol in de schijnwerpers lijkt te komen en waarvan de functie een naam heeft gekregen: Marketing…
Lees meer
DDMA |

Vacature: Lid DDMA Commissie Social Media (op vrijwilligersbasis)

Heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het social media-vakgebied in Nederland? Dan is de DDMA Commissie Social Media de uitgelezen…