Spring naar content
Laura

Laura heeft de afgelopen jaren gewerkt als sales en accountmanager bij verschillende evenementenlocaties als ARTIS, Muziekgebouw aan ’t IJ en Amerpodia. In die functie is ze altijd op zoek gegaan naar de verbindende behoeftes van verschillende relaties om zo langdurige samenwerkingen aan te kunnen gaan.

Binnen het membership-team van DDMA gaat Laura zich onder meer richten op het verdiepen en verstevigen van de relaties van DDMA en het uitbreiden van het DDMA-netwerk door het aantrekken van nieuwe organisaties. Daarnaast is ze als relatiemanager tevens verantwoordelijk voor de sponsorenwerving van grote DDMA-evenementen, zoals de Email Summit en Friends of Search.

Diana Janssen, directeur DDMA: “Ik ben blij dat Laura ons team komt versterken. Dankzij haar achtergrond en ervaring in de evenementenbranche gaat zij een belangrijke schakel vormen binnen de werving van sponsoren voor onze grote evenementen.”

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

DDMA maakt genomineerden voor DDMA Experimentation Heroes 2024 bekend

De genomineerden voor DDMA Experimentation Heroes zijn bekend. Genomineerd zijn: Odido, DPG Media, Primera, Vattenfall, NS Internationaal, Albert Heijn, De Efteling, KLM en Ben. Zij lichten hun case toe tijdens…
Lees meer
DDMA |

DDMA verwelkomt TikTok als kennispartner

We zijn verheugd om aan te kondigen dat we TikTok als kennispartner mogen verwelkomen. Met onze leden en kennispartners zetten we ons in om onze sector nog verder te professionaliseren.…
Lees meer
DDMA |

DDMA zoekt tijdelijke Projectmanager Content & Communities

Als Projectmanager Content & Communities bij DDMA werk je in het hart van de Nederlandse marketingwereld. Die wereld staat nooit stil en strekt zich uit van influencermarketing tot fondsenwerving en…