Spring naar content
DDMA stelt Elke Willemsen aan als programmamanager  

Elke’s achtergrond ligt in het marketing- en communicatievak. Jarenlang schreef ze als freelance journalist en tekstschrijver voor tal van kranten, tijdschriften en bedrijven. De afgelopen jaren was ze onder meer werkzaam bij PR – en digital marketingbureaus Clarity Global en Voxx als B2B communicatieadviseur en contentstrateeg. Ze boog zich onder meer over topics als cybersecurity, fintech, pr-campagnes, influencermarketing en digitale transformatie en werkte aan B2B en B2G campagnes en strategische plannen voor organisaties binnen de tech, marketing, IT, overheid en de maakindustrie.  

Als programmamanager helpt Elke DDMA en haar leden met het neerzetten en doorontwikkelen van een waardevol en relevant kennisprogramma. Met haar journalistieke mindset en inhoudelijke ervaring ondersteunt ze diverse DDMA-commissies en expertgroepen met kennisdeling en treedt op als verbinder die experts, leden en partijen samenbrengt.

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Odido, ANWB en PostNL winnen DDMA Experimentation Heroes 2025

Tijdens DDMA Experimentation Heroes 2025 zijn vandaag de winnaars bekendgemaakt van de Experimentation Awards in de Social Hub in Amsterdam. Odido, ANWB en PostNL sleepten de awards in de wacht…
Lees meer
DDMA |

DDMA Social Advertising Benchmark 2025: conversions are back, platform mix expands

The DDMA Social Advertising Benchmark 2025 shows that Dutch advertisers are increasingly focusing on conversions and a broader platform mix. Reddit continues to grow steadily, and TikTok gains market share…
Lees meer
DDMA |

DDMA Social Advertising Benchmark 2025: conversie maakt comeback, platformmix verbreed

De DDMA Social Advertising Benchmark 2025 laat zien dat Nederlandse adverteerders steeds meer inzetten op conversie en een bredere platformmix. Reddit groeit gestaag door en TikTok wint marktaandeel ten koste…