Spring naar content
DDMA stelt Elke Willemsen aan als programmamanager  

Elke’s achtergrond ligt in het marketing- en communicatievak. Jarenlang schreef ze als freelance journalist en tekstschrijver voor tal van kranten, tijdschriften en bedrijven. De afgelopen jaren was ze onder meer werkzaam bij PR – en digital marketingbureaus Clarity Global en Voxx als B2B communicatieadviseur en contentstrateeg. Ze boog zich onder meer over topics als cybersecurity, fintech, pr-campagnes, influencermarketing en digitale transformatie en werkte aan B2B en B2G campagnes en strategische plannen voor organisaties binnen de tech, marketing, IT, overheid en de maakindustrie.  

Als programmamanager helpt Elke DDMA en haar leden met het neerzetten en doorontwikkelen van een waardevol en relevant kennisprogramma. Met haar journalistieke mindset en inhoudelijke ervaring ondersteunt ze diverse DDMA-commissies en expertgroepen met kennisdeling en treedt op als verbinder die experts, leden en partijen samenbrengt.

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: The Dutch are reducing their digital media use, what does this mean for marketing in 2026?

A significant proportion of the Dutch population is working to reduce their digital media use. 35% of the Dutch population wants to reduce their digital media use or is already…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: Nederlanders minderen digitaal mediagebruik, wat betekent dit voor marketing in 2026?

Een aanzienlijk deel van de Nederlanders is bezig met het terugdringen van digitaal mediagebruik. 35% van de Nederlanders wil het digitale mediagebruik verminderen of doet dat al. Onder jongeren (Gen…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Exchange Table: de P van Personalisatie

We staan aan de vooravond van hyperpersonalisatie. Dankzij steeds slimmere technologie kunnen organisaties tot in detail inspelen op individueel gedrag. Maar wat betekent dat nog voor de consument en voor…