Spring naar content
DDMA stelt Elke Willemsen aan als programmamanager  

Elke’s achtergrond ligt in het marketing- en communicatievak. Jarenlang schreef ze als freelance journalist en tekstschrijver voor tal van kranten, tijdschriften en bedrijven. De afgelopen jaren was ze onder meer werkzaam bij PR – en digital marketingbureaus Clarity Global en Voxx als B2B communicatieadviseur en contentstrateeg. Ze boog zich onder meer over topics als cybersecurity, fintech, pr-campagnes, influencermarketing en digitale transformatie en werkte aan B2B en B2G campagnes en strategische plannen voor organisaties binnen de tech, marketing, IT, overheid en de maakindustrie.  

Als programmamanager helpt Elke DDMA en haar leden met het neerzetten en doorontwikkelen van een waardevol en relevant kennisprogramma. Met haar journalistieke mindset en inhoudelijke ervaring ondersteunt ze diverse DDMA-commissies en expertgroepen met kennisdeling en treedt op als verbinder die experts, leden en partijen samenbrengt.

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Versterking voor de Commissie Fieldmarketing

De DDMA Commissie Fieldmarketing heeft er drie bevlogen professionals bij. Stefan Hartgers (VodafoneZiggo), Dion Hilberink (Artsen zonder Grenzen) en Sander van Eck (PARTOF) combineren een diepe praktijkkennis met een sterke…
Lees meer
DDMA |

Vacature: lid Commissie Influencer Marketing werkzaam bij adverteerder (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam binnen influencermarketing en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in Nederland? Dan is de DDMA…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMO 2025: Hoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketing

Marketeers willen het volledige potentieel van datagedreven marketing benutten, maar worden vaak teruggefloten door de realiteit. Het Data-Driven Marketing Onderzoek 2025 (DDMO), afgenomen bij 532 marketingprofessionals, onthult een duidelijke afstand…