Spring naar content

Bob Younge (28) heeft een achtergrond in affiliate marketing en hield zich de afgelopen tijd bezig met het schrijven van commerciële SEO-proof copy voor adverteerders. In zijn nieuwe functie binnen het contentteam gaat hij zich voornamelijk richten op het schrijven van teksten voor web, social en e-mail. Hiermee zorgt hij ervoor dat alle kennisactiviteiten, awardshows en andere evenementen onder de aandacht komen bij de leden van DDMA. Daarnaast gaat hij, in samenwerking met de commissies, artikelen, whitepapers en andere relevante online content produceren.

Diana Janssen, directeur DDMA: “Ik ben blij dat Bob ons komt versterken. Dankzij zijn ervaring met het schrijven van scherpe teksten gaat hij het bereik van het kennisaanbod van DDMA vergroten en onze communicatiekanalen verder professionaliseren.”

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

DDMA stelt Frank de Beun en Anouk Beeren aan als nieuwe bestuursleden

De leden van DDMA hebben tijdens de Algemene Ledenvergadering van 11 juli 2024 ingestemd met de aanstelling van twee nieuwe bestuursleden. Frank de Beun, CEO bij The Data Agency, en…
Lees meer
DDMA |

DDMA bestaat 20 jaar!

2024 markeert een belangrijk jaar voor ons. DDMA bestaat namelijk 20 jaar! Gedurende de rest van het jaar gaan we hier aandacht aan besteden via onze website, onze nieuwsbrieven, op…
Lees meer
DDMA |

DDMA Ledenagenda Q3 en Q4 2024

De DDMA-ledenagenda voor het tweede halfjaar van 2024 is bekend! Het wordt een bijzonder najaar, want in 2024 viert DDMA haar 20-jarig jubileum!