Spring naar content

Bob Younge (28) heeft een achtergrond in affiliate marketing en hield zich de afgelopen tijd bezig met het schrijven van commerciële SEO-proof copy voor adverteerders. In zijn nieuwe functie binnen het contentteam gaat hij zich voornamelijk richten op het schrijven van teksten voor web, social en e-mail. Hiermee zorgt hij ervoor dat alle kennisactiviteiten, awardshows en andere evenementen onder de aandacht komen bij de leden van DDMA. Daarnaast gaat hij, in samenwerking met de commissies, artikelen, whitepapers en andere relevante online content produceren.

Diana Janssen, directeur DDMA: “Ik ben blij dat Bob ons komt versterken. Dankzij zijn ervaring met het schrijven van scherpe teksten gaat hij het bereik van het kennisaanbod van DDMA vergroten en onze communicatiekanalen verder professionaliseren.”

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Ticketverkoop Digital Analytics Summit 2023 van start

DDMA organiseert op 12 oktober 2023 de tweede editie van de Digital Analytics Summit, in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Dit is hét kennis- en netwerkevenement op het gebied van…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Inschrijving DDMA Customer Data Awards 2023 geopend

Op 30 november tijdens DDMA Next worden voor de 17e keer de DDMA Customer Data Awards uitgereikt. De organisaties die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau…
Lees meer
DDMA |

DDMA publishes vision report on the marketing team of the future

One of the biggest challenges in marketing today is keeping up with the pace of change and how to structure your marketing team accordingly. What changes will affect your marketing…