Spring naar content

Tijdens de DDMA Digital Talks delen steeds één of meerdere sprekers hun kennis over een actueel thema. Deelnemers kunnen van tevoren hun vragen insturen of deze live tijdens de sessie stellen. Op deze manier kunnen professionals, ook vanuit huis, met elkaar in contact komen en van elkaar leren. De Digital Talks zijn toegankelijk voor leden van DDMA.

Diana Janssen, directeur van DDMA: “We zien deze week bij onze achterban heel duidelijk dat de behoefte groot is om met vakgenoten te overleggen. Mensen zitten met vragen waar ze nooit eerder over na hoefden te denken, terwijl anderen juist al antwoorden hebben. Deze kennisdeling kunnen wij als branchevereniging faciliteren via onze Digital Talks. We kunnen hierbij heel snel schakelen. Mocht er vandaag een onderwerp naar boven komen, dan kunnen we een dag later al een sessie organiseren. Ik roep leden dan ook op om hun issues en vragen met ons te blijven delen.”

Uiteenlopende thema’s

De eerste onderwerpen die aan bod komen in de Digital Talks zijn onder meer technieken en tips voor samenwerken op afstand, veranderende bedrijfsvoering voor agencies in crisistijd en de inzet van telemarketing om mensen te helpen in deze periode. Deze lijst aan thema’s wordt continu uitgebreid. Aanmelden voor de Digital Talk over telemarketing, die aanstaande maandag om 16.30 uur plaatsvindt, is al mogelijk.

Heb jij vragen die je graag met andere DDMA-leden wil bespreken of waarover je meer zou willen weten? Geef het aan ons door via dit formulier. We proberen zoveel mogelijk thema’s te behandelen in onze Digital Talks. Je kunt ons natuurlijk ook bereiken via info@ddma.nl of 020 4528413.

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

International Email Benchmark 2024 | Email Becomes More Professional through Higher Opens and Clicks, and Lower Unsubscribes and Spam Complaints

The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Data & Marketing Association (DDMA) are proud to present the third and latest edition of the GDMA International Email Benchmark.…
Lees meer
DDMA |

International Email Benchmark 2024 | E-mail professionaliseert door hogere opens en clicks, en lage unsubscribes en spam complaints

Met veel trots presenteren de Global Data & Marketing Alliance (GDMA) en de Nederlandse vereniging voor Data & Marketing (DDMA) de nieuwste editie van de GDMA International Email Benchmark. De…
Lees meer
DDMA |

Drie nieuwe leden voor de DDMA Commissie Experimentation & Optimisation

De DDMA Commissie Experimentation & Optimisation telt drie nieuwe commissieleden. Leonie Eckhardt, Customer Journey Strategist bij Yellowgrape, Robert de Kok, CRO-specialist bij DELTA Fiber en Michiel Jansen, Global Head of…