Spring naar content

De eerste sprekers zijn al bekend. Op 13 okober 2022 bestijgen onder meer Melody Barlage (Adyen), Steen Rasmussen (IIH Nordic), Simo Ahava (8-bit-sheep) en Emma Gordon het podium. Meer sprekers volgen binnenkort.

De Digital Analytics Summit is een initiatief van DDMA’s nieuwste commissie: de DDMA Commissie Digital Analytics. De Commissie ziet digital analytics als het vakgebied dat de basis vormt voor inzicht en optimalisatie van diverse digital kanalen en platformen, zoals websites en apps. Met de Summit wil de Commissie specialisten op het gebied van data, analytics en digital marketing opleiden met kennis over het optimaal verzamelen, verwerken, analyseren en rapporteren van data, evenals over de tools, technieken en regelgeving die hierbij komen kijken. 

De Commissie bestaat op dit moment uit: Frans Appels (Netprofiler), Martijn van Warmoeskerken (Dienst Publiek en Communicatie), Marloes Been (T-Mobile), Twan Lammers (ABN AMRO Bank) en Martijn van Vreeden (Freelance Digital Analist). 

Diana Janssen, directeur DDMA: “Data uit digital analytics is van onschatbare waarde voor je online marketingstrategie en optimalisatieprocessen. Dat realiseren we ons als branchevereniging voor data & marketing maar al te goed. Bovendien is het een vakgebied waar op dit moment ongelooflijk veel speelt, door technologische en wettelijke veranderingen. De missie en belofte van de nieuwe Commissie Digital Analytics en de Digital Analytics Summit sluiten daarom naadloos aan bij ons doel om de data-driven marketingsector verder te professionaliseren en voor te bereiden op de toekomst.” 

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Inschrijving DDMA Customer Data Awards 2025 geopend

De inschrijving voor de DDMA Customer Data Awards 2025 is officieel geopend. Voor de 19e keer gaat DDMA op zoek naar de meest vooruitstrevende organisaties in Nederland op het gebied…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

De kracht van personalisatie: Data, relevantie en vertrouwen op de Webwinkel Vakdagen

Tijdens de Webwinkel Vakdagen 2025 – afgelopen 2 en 3 april in Utrecht – stond Lucas Bos namens de DDMA-commissie Data, Decisioning & Engagement op het podium met een heldere…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Arnold van het Nederend nieuwe juryvoorzitter DDMA Customer Data Awards

Arnold van het Nederend, Director Customer Personalisation & Analytics bij KPN, is benoemd tot de nieuwe voorzitter van de vakjury van de DDMA Customer Data Awards. Na vier jaar als…