Spring naar content

Commissievoorzitter Frank Overbeek: ‘Zelfs na 5 keer de DDMA Dutch CRO Awards te hebben uitgereikt en we het evenement als gevestigde naam mogen beschouwen, is het altijd spannend wat we aan cases ingezonden krijgen. Het was toch weer een overweldigend aantal en we zijn trots op de vele inzenders die zich hebben ingezet om hun case te laten meedingen. Ook dit jaar spelen we in op de ontwikkelingen in het experimenteren en hebben we met de nieuwe categorie ‘Experimentation Culture’ gemerkt dat er veel gebeurt op dat gebied. We maken ons nu op voor het event!’

De genomineerden

Genomineerden in de categorie Conversie

  • Beter Bed
  • Lobbes
  • RTL Nederland
  • VodafoneZiggo (genomineerd met 2 cases)

Genomineerden in de categorie Experimentation Culture

  • Intergamma
  • RTL Nederland
  • VodafoneZiggo

Genomineerden in de categorie Traffic generatie

  • Hans Anders
  • Kruitbosch
  • Van der Garde Tuinmeubelen

Nieuwe categorieën

De DDMA Dutch CRO Awards worden dit jaar voor de zesde keer uitgereikt. Nieuw dit jaar zijn de categorieën Experimentation Culture en Traffic generatie. Naast de juryprijzen is er ook een publieksprijs te winnen, waarvoor tijdens de uitreiking gestemd kan worden. Daar doet iedere genomineerde case automatisch aan mee.

Over de DDMA Dutch CRO Awards

De uitreiking van de DDMA Dutch CRO Awards vindt dit jaar plaats op 3 november 2022, in B. Amsterdam. De awards zijn een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en worden mede georganiseerd door de DDMA Commissie CRO. Dit evenement wordt mede mogelijk gemaakt door Clickvalue, Contentsquare en SiteSpect.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

De grootste trends in data-driven marketing voor 2024 (volgens de commissies van DDMA)

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2024 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Zoals elk jaar zetten de…
Lees meer
Experimentation & Optimisation |

PostNL, TomTom en DELTA Fiber winnen DDMA Experimentation Heroes

DDMA, branchevereniging voor data en marketing, maakt vandaag bekend welke Experimentation Heroes in de prijzen zijn gevallen. PostNL, TomTom en DELTA Fiber gaan met de winst naar huis in respectievelijk…
Lees meer
Experimentation & Optimisation |

Optimization vs Personalization: How They Differ, Can Collaborate, and Learn from Each Other

While website optimization, achieved through A/B testing and various research methods, represents a more commonly practiced approach, personalization is still emerging. We definitely see more companies embracing Conversion Rate Optimization…