Spring naar content

Commissievoorzitter Frank Overbeek: ‘Zelfs na 5 keer de DDMA Dutch CRO Awards te hebben uitgereikt en we het evenement als gevestigde naam mogen beschouwen, is het altijd spannend wat we aan cases ingezonden krijgen. Het was toch weer een overweldigend aantal en we zijn trots op de vele inzenders die zich hebben ingezet om hun case te laten meedingen. Ook dit jaar spelen we in op de ontwikkelingen in het experimenteren en hebben we met de nieuwe categorie ‘Experimentation Culture’ gemerkt dat er veel gebeurt op dat gebied. We maken ons nu op voor het event!’

De genomineerden

Genomineerden in de categorie Conversie

  • Beter Bed
  • Lobbes
  • RTL Nederland
  • VodafoneZiggo (genomineerd met 2 cases)

Genomineerden in de categorie Experimentation Culture

  • Intergamma
  • RTL Nederland
  • VodafoneZiggo

Genomineerden in de categorie Traffic generatie

  • Hans Anders
  • Kruitbosch
  • Van der Garde Tuinmeubelen

Nieuwe categorieën

De DDMA Dutch CRO Awards worden dit jaar voor de zesde keer uitgereikt. Nieuw dit jaar zijn de categorieën Experimentation Culture en Traffic generatie. Naast de juryprijzen is er ook een publieksprijs te winnen, waarvoor tijdens de uitreiking gestemd kan worden. Daar doet iedere genomineerde case automatisch aan mee.

Over de DDMA Dutch CRO Awards

De uitreiking van de DDMA Dutch CRO Awards vindt dit jaar plaats op 3 november 2022, in B. Amsterdam. De awards zijn een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en worden mede georganiseerd door de DDMA Commissie CRO. Dit evenement wordt mede mogelijk gemaakt door Clickvalue, Contentsquare en SiteSpect.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Media Effectiviteits Meting (MEM): Essentieel voor Efficiënte Groei

In het dynamische marketinglandschap van vandaag is media effectiviteits-meting (MEM) een sleutel tot groei. Nu consumenten meer privacy eisen en technologieën snel veranderen, volstaan traditionele meetmethoden niet langer. MEM draait…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Mastering the ‘Hard’ Enablers of building an Upward Experimentation Culture

A common dynamic in many companies is that the culture of experimentation is subject to fashion. Even though it has been clearly demonstrated that experimentation can be the driving force…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Dit zijn de ‘harde’ succesfactoren voor een robuuste experimentatiecultuur

Experimenteren en testen wordt door CRO-marketeers vaak neergezet als dé motor achter exponentiële groei. Kijk naar bedrijven als Amazon, Booking, Airbnb, Zalando en Netflix—allemaal voormalige startups die dankzij experimenteren in…