Spring naar content

Commissievoorzitter Frank Overbeek: ‘Zelfs na 5 keer de DDMA Dutch CRO Awards te hebben uitgereikt en we het evenement als gevestigde naam mogen beschouwen, is het altijd spannend wat we aan cases ingezonden krijgen. Het was toch weer een overweldigend aantal en we zijn trots op de vele inzenders die zich hebben ingezet om hun case te laten meedingen. Ook dit jaar spelen we in op de ontwikkelingen in het experimenteren en hebben we met de nieuwe categorie ‘Experimentation Culture’ gemerkt dat er veel gebeurt op dat gebied. We maken ons nu op voor het event!’

De genomineerden

Genomineerden in de categorie Conversie

  • Beter Bed
  • Lobbes
  • RTL Nederland
  • VodafoneZiggo (genomineerd met 2 cases)

Genomineerden in de categorie Experimentation Culture

  • Intergamma
  • RTL Nederland
  • VodafoneZiggo

Genomineerden in de categorie Traffic generatie

  • Hans Anders
  • Kruitbosch
  • Van der Garde Tuinmeubelen

Nieuwe categorieën

De DDMA Dutch CRO Awards worden dit jaar voor de zesde keer uitgereikt. Nieuw dit jaar zijn de categorieën Experimentation Culture en Traffic generatie. Naast de juryprijzen is er ook een publieksprijs te winnen, waarvoor tijdens de uitreiking gestemd kan worden. Daar doet iedere genomineerde case automatisch aan mee.

Over de DDMA Dutch CRO Awards

De uitreiking van de DDMA Dutch CRO Awards vindt dit jaar plaats op 3 november 2022, in B. Amsterdam. De awards zijn een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en worden mede georganiseerd door de DDMA Commissie CRO. Dit evenement wordt mede mogelijk gemaakt door Clickvalue, Contentsquare en SiteSpect.

Bob Younge

Voormalig Contentspecialist | DDMA

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Odido, ANWB en PostNL winnen DDMA Experimentation Heroes 2025

Tijdens DDMA Experimentation Heroes 2025 zijn vandaag de winnaars bekendgemaakt van de Experimentation Awards in de Social Hub in Amsterdam. Odido, ANWB en PostNL sleepten de awards in de wacht…
Lees meer
Experimentation & Optimisation |

The Changing Role of the AI-Enhanced CRO Specialist

AI was already a hot topic in previous years, but in 2025 it is rapidly becoming the most used term in digital marketing. How to leverage the power of AI…
Lees meer
Experimentation & Optimisation |

From Isolated Tests to Intelligent Optimisation: Monetate on the Future of Experimentation

With experimentation becoming a given in today’s digital landscape, the real question is no longer whether organisations should experiment, but how they can make it an integral part of their…