Spring naar content

Deze mijlpaal markeert niet alleen twee decennia van vooruitgang en innovatie, maar ook een periode waarin het belang en de impact van data exponentieel zijn toegenomen. In een wereld waarin iedere onderneming zich inmiddels bezighoudt met data, en de technologische ontwikkelingen het marketingvak volledig verandert, staan wij weer voor je klaar om je te voorzien van inzichten en inspiratie op het snijvlak van data, creatie en technologie.

Onze ledenagenda een goed beeld van wat je tot aan de zomer van ons kunt verwachten (Let op: per week komen er nog meer bij!). Bekijk hieronder alle evenementen en publicaties die op de planning staan. Deel dit overzicht ook met je collega’s zodat iedereen op de hoogte is van de komende DDMA-activiteiten. Alle evenementen kun je terugvinden op ddma.nl/events.

DDMA Ledenagenda Q1-Q2 2024

Download (113,74 KB)

Laura van Gessele

Team lead membership | Senior Relatiemanager

Elke Willemsen

Voormalig Teamlead content & community | DDMA

Lieke Wesselius

Programmamanager

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Nieuwe leden in de Commissie Telemarketing

De DDMA Commissie Telemarketing krijgt versterking van drie ervaren krachten: Arjen van Eeuwen (DMCC), Daniel Zwarts (2Contact) en Simone Mercx (Artsen zonder Grenzen). Met hun gezamenlijke focus op kwaliteit, data,…
Lees meer
DDMA |

DDMA Wrapped 2025 – Terugblik op een jaar vol impact

Bedankt! Dankzij onze leden en kennispartners kijken we terug op een betekenisvol jaar.
Lees meer
Creative |

Nieuwe gezichten in de commissies Influencer Marketing, Post en Creative

De DDMA Commissies Influencer Marketing, Post en Creative verwelkomen ieder een nieuwe lid. Jorrit Pier Eringa (Snapchat), Coert Knijnenberg (Nic. Oud) en Eva Schröder (Odido) brengen ieder hun eigen expertise…