Spring naar content

Ook de OBA, beslist.nl, Kotak Marketing, Greenhouse Group, Agrio Uitgeverij, Van Vreeden Consultancy en Abovo Maxlead (voorheen alleen lid als Abovo Media) kozen in het tweede kwartaal van 2022 voor een DDMA-lidmaatschap. Daarnaast verbonden Intermail, Jetmail, Mailstreet, Paragon Customer Communications, Vogelaar, AddComm en Pondres zich aan DDMA, na de aansluiting van Vereniging Grootgebruikers Postdiensten. Als laatste koos Pega voor een kennispartnerschap.

Diana Janssen, directeur van DDMA: “De aansluiting van VGP en de oprichting van de DDMA Commissie Post hebben natuurlijk voor een flinke ledenboost uit de posthoek gezorgd. Daarnaast is onze groei zoals altijd afkomstig uit uiteenlopende sectoren, met zowel adverteerders als agency’s. In deze tijden van continue verandering zijn organisaties op zoek naar richting en verbinding – en dat vinden ze bij onze vereniging.”

Erik Molkenboer

Voormalig Teamlead content & community | DDMA

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Winnaars DDMA EMAS Awards 2025 bekendgemaakt

Tijdens de uitreiking van de EMAS Awards, onderdeel van de jaarlijkse DDMA Email Marketing Automation Summit, zijn vandaag de winnaars bekendgemaakt. De EMAS Awards bekronen de meest innovatieve, effectieve en…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Ticketverkoop DDMA NEXT 2025 gestart: ontdek waar marketing naartoe beweegt

De ticketverkoop voor DDMA NEXT 2025 is officieel gestart. Op donderdag 27 november 2025 in Hotel Arena Amsterdam organiseert DDMA opnieuw hét event voor marketing-, data- en communicatiebeslissers die verder…
Lees meer
DDMA |

Vacature: lid Commissie Post (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam in de post hoek van de marketingsector en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in…