Spring naar content

Ook de OBA, beslist.nl, Kotak Marketing, Greenhouse Group, Agrio Uitgeverij, Van Vreeden Consultancy en Abovo Maxlead (voorheen alleen lid als Abovo Media) kozen in het tweede kwartaal van 2022 voor een DDMA-lidmaatschap. Daarnaast verbonden Intermail, Jetmail, Mailstreet, Paragon Customer Communications, Vogelaar, AddComm en Pondres zich aan DDMA, na de aansluiting van Vereniging Grootgebruikers Postdiensten. Als laatste koos Pega voor een kennispartnerschap.

Diana Janssen, directeur van DDMA: “De aansluiting van VGP en de oprichting van de DDMA Commissie Post hebben natuurlijk voor een flinke ledenboost uit de posthoek gezorgd. Daarnaast is onze groei zoals altijd afkomstig uit uiteenlopende sectoren, met zowel adverteerders als agency’s. In deze tijden van continue verandering zijn organisaties op zoek naar richting en verbinding – en dat vinden ze bij onze vereniging.”

Erik Molkenboer

Voormalig Teamlead content & community | DDMA

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

DDMA maakt genomineerden voor DDMA Experimentation Heroes 2024 bekend

De genomineerden voor DDMA Experimentation Heroes zijn bekend. Genomineerd zijn: Odido, DPG Media, Primera, Vattenfall, NS Internationaal, Albert Heijn, De Efteling, KLM en Ben. Zij lichten hun case toe tijdens…
Lees meer
DDMA |

DDMA verwelkomt TikTok als kennispartner

We zijn verheugd om aan te kondigen dat we TikTok als kennispartner mogen verwelkomen. Met onze leden en kennispartners zetten we ons in om onze sector nog verder te professionaliseren.…
Lees meer
DDMA |

DDMA zoekt tijdelijke Projectmanager Content & Communities

Als Projectmanager Content & Communities bij DDMA werk je in het hart van de Nederlandse marketingwereld. Die wereld staat nooit stil en strekt zich uit van influencermarketing tot fondsenwerving en…