Spring naar content

Deze content is exclusief beschikbaar voor DDMA-leden.

Log in of word lid om deze content te bekijken.

Sprekers

  • Rogier van Driezum (Commissielid Digital Marketing Transformation)
  • Veerle Knechten (Partnerships & Alliances Manager Benelux | MessageBird)
  • Frank Verburg (Manager Online Intelligence bij Randstad Groep Nederland)
  • Tim van der Galiën (Senior Manager Customer Transformation | frog, part of Capgemini Invent)
  • Jessica Langenberg (Customer Engagement Manager bij Intergamma)
  • Romar van der Leij (Legal counsel bij DDMA)

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Vacature: lid commissie Data, Decisions & Engagement (DDE)

Ben jij werkzaam bij een opdrachtgever en wil je een belangrijke rol spelen in het verder professionaliseren van het data-driven marketingvak? De DDMA Commissie Data, Decisions & Engagement zoekt versterking…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Data-Driven Marketing Research 2024 – Deep Dive 3: Apparent contradiction; no widespread adoption of AI within the marketing sector yet

Despite the fact that AI is on everyone’s lips, the Data-Driven Marketing Survey (DDMO) 2024 reveals that AI is not yet widely applied within the marketing sector: 1 in 4…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Data-Driven Marketing Onderzoek 2024 – Deep Dive 3: Ogenschijnlijke tegenstelling; nog geen brede toepassing van AI binnen de marketingsector

Ondanks dat iedereen het over AI heeft, laat het Data-Driven Marketing Onderzoek (DDMO) 2024 zien dat AI nog niet breed wordt toegepast binnen de marketingsector, maar vooral op laagdrempelige gebieden…