Spring naar content

Deze content is exclusief beschikbaar voor DDMA-leden.

Log in of word lid om deze content te bekijken.

Sprekers

  • Rogier van Driezum (Commissielid Digital Marketing Transformation)
  • Veerle Knechten (Partnerships & Alliances Manager Benelux | MessageBird)
  • Frank Verburg (Manager Online Intelligence bij Randstad Groep Nederland)
  • Tim van der Galiën (Senior Manager Customer Transformation | frog, part of Capgemini Invent)
  • Jessica Langenberg (Customer Engagement Manager bij Intergamma)
  • Romar van der Leij (Legal counsel bij DDMA)

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Making marketing automation work: here’s where to start

Marketing automation offers wonderful opportunities to make marketing, sales and service work better together. But in practice, it still often proves difficult to get systems to really land well in…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Inschrijving DDMA Customer Data Awards 2025 geopend

De inschrijving voor de DDMA Customer Data Awards 2025 is officieel geopend. Voor de 19e keer gaat DDMA op zoek naar de meest vooruitstrevende organisaties in Nederland op het gebied…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

De kracht van personalisatie: Data, relevantie en vertrouwen op de Webwinkel Vakdagen

Tijdens de Webwinkel Vakdagen 2025 – afgelopen 2 en 3 april in Utrecht – stond Lucas Bos namens de DDMA-commissie Data, Decisioning & Engagement op het podium met een heldere…