Deze content is exclusief beschikbaar voor DDMA-leden.
Log in of word lid om deze content te bekijken.
Sprekers
- Rogier van Driezum (Commissielid Digital Marketing Transformation)
- Veerle Knechten (Partnerships & Alliances Manager Benelux | MessageBird)
- Frank Verburg (Manager Online Intelligence bij Randstad Groep Nederland)
- Tim van der Galiën (Senior Manager Customer Transformation | frog, part of Capgemini Invent)
- Jessica Langenberg (Customer Engagement Manager bij Intergamma)
- Romar van der Leij (Legal counsel bij DDMA)
Ook interessant
Lees meer
Artificial Intelligence
|
Podcast Shaping the Future: Over personalisatie en de kunst van niets doen
Wat als personalisatie niet draait om méér communicatie, maar juist om het lef om soms even niets te doen? Het klinkt contra-intuïtief, maar voor Eneco pakte de kunst van stilzitten…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Univé en New York Pizza winnen Customer Data Awards 2025
Tijdens het jaarlijkse marketingevent DDMA NEXT zijn vandaag de winnaars van de Customer Data Awards 2025 bekendgemaakt. De vakjury bekroonde Univé met de Data Transformation Award en New York Pizza…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
DDMA Exchange Table: de P van Personalisatie
We staan aan de vooravond van hyperpersonalisatie. Dankzij steeds slimmere technologie kunnen organisaties tot in detail inspelen op individueel gedrag. Maar wat betekent dat nog voor de consument en voor…