Spring naar content

ANWB, DPG Media en Jumbo Supermarkten werden dit jaar door de vakjury uit een recordaantal inzendingen genomineerd. Op 19 november presenteren zij hun case tijdens de awardavond op het Westergasterrein, waarna de winnaar bekend wordt gemaakt. Ook zijn er keynotes van Martijn Koning, CIO bij Alliander, over datagedreven transformaties, en Laurens ten Cate, data scientist bij Amazon Web Services, over de technologie achter F1 Insights

De DDMA Customer Data Award wordt dit jaar voor de veertiende keer uitgereikt aan de organisatie die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet toe te passen. Alle ingezonden cases zijn door een vakjury getoetst aan de hand van criteria als analyse, segmentatie, datakwaliteit, datagebruik en data-integratie. De vakjury bestaat uit juryvoorzitter Kees Groenewoud (Cmotions), Marcel van der Marck (Mylon), Ewout Vis (Sanoma), Ceesjan de Vos (Vakmedianet) en Harm Olde (KPN).

De DDMA Customer Data Award wordt gesponsord door Cmotions, Datalogue, EDM, ORTEC en SearchResult. Koop je tickets via customerdataaward.nl/tickets.

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

DDMA organiseert DDMA NEXT: een nieuw congres voor beslissers

DDMA organiseert op 11 oktober 2022 in Capital C in Amsterdam een nieuw congres: DDMA NEXT. Onder de noemer ‘Shaping the future’ brengt de branchevereniging beslissers op het gebied van…
Lees meer
DDMA |

De genomineerden voor de DDMA EMAS Awards 2022 zijn bekend

11 mei 2022, Amsterdam – De jury van de DDMA Email Marketing Automation Summit Awards (EMAS Awards) 2022 maakt bekend dat Pathé Theaters, Mollie, T-Mobile Ondernemen zijn genomineerd in de…
Lees meer
DDMA |

Vacature: Accountmanager en Partnerships DDMA

Wil jij werken in het hart van de Nederlandse marketingwereld, duurzame relaties opbouwen met koplopers uit de sector én de DDMA-achterban laten groeien?