Please note that this recording is not from the original event presentation. It is a recording from Google where Pia Ghosh delivers the same talk.
This content is exclusively available for DDMA members.
Log in or become a member
Also interesting

Lees meer
Creative
|
Waar marketing en HR elkaar ontmoeten | Verslag van de DDMA Creative Mixer over Employer Branding
De arbeidsmarkt piept en kraakt. Schaarste, concurrentie, werkzoekenden met keuzemogelijkheden en werkgevers die hun employer brand moeten verdedigen alsof het om een premium consumentenmerk gaat. En dat is niet zo…

Lees meer
Creative
|
Nieuwe gezichten in de DDMA Commissies Creative, Telemarketing & Fieldmarketing
De DDMA Commissies Creative, Telemarketing en Fieldmarketing verwelkomen nieuwe leden. Met hun brede ervaring, persoonlijke drijfveren en frisse visie zijn Jerry Smit (Kalff), Chris de Leeuw (PARTOF), Joost Ritter (ROSCOM),…

Lees meer
Artificial Intelligence
|
De grootste trends in data-driven marketing volgens de commissies van DDMA
Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat je werk als marketingprofessional, jurist of dataspecialist in 2025 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag je echt niet missen?