Want to watch the other presentations as well? Click the button below to watch the full recording of the Creative Mixer.
Ook interessant
 
                                    
                Lees meer
            
        
                                                                            
                            Creative
                        
                                             |
                                                                            
                                                
        
        Strategisch zichtbaar blijven in een AI-gedreven contentmarkt
                Een contentmarkt vol generieke AI-creaties. Meer productie dan ooit. En een consument die afhaakt door overvloed. Geen makkelijke context voor marketeers die merken bouwen. Tijdens de DDMA Creative Mixer op…
            
             
                                    
                Lees meer
            
        
                                                                            
                            DDMA
                        
                                             |
                                                                            
                                                
        
        Op weg naar gezamenlijke benchmarks in influencer marketing
                Op 18 september 2025 organiseerde de DDMA Commissie Influencer Marketing een round table waar adverteerders, bureaus en onderzoeksorganisaties samenkwamen. Centraal stond de vraag: hoe zorgen we voor meer transparantie, meetbaarheid…
            
             
                                    
                Lees meer
            
        
                                                                            
                            Data, Decisions & Engagement
                        
                                             |
                                                                            
                                                
        
        Marketing als motor van een duurzame revolutie
                De klimaatcrisis raakt ons allemaal. Als marketeers bevinden we ons op een unieke positie om het verschil te maken. Maar hoe doe je dat? En wat vraagt het van jou…