Spring naar content
Filters:
Sorteer op:
Lees meer
Post
Case |

Post-case: Meer personalisatie door middel van post

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én resultaten met post heeft. Deze keer: Corendon. “De DM is voor ons een always-on campagne…
Lees meer
Post
Case |

Post en duurzaamheid (4): Zo krijg je inzicht in de voetafdruk van je postcampagnes

Om klimaatverandering tegen te gaan, is binnen de Verenigde Naties afgesproken om de wereldwijde CO₂-uitstoot tegen 2030 te halveren en tegen 2050 tot nul te reduceren. Dit biedt bedrijven en sectoren een duidelijke en meetbare duurzaamheidsdoelstelling, ook in de postsector. Om hier aan bij te…
Lees meer
Fondsenwerving
Case |

Case: Datagedreven fondsenwerving bij het Prinses Beatrix Spierfonds

Rolf Victorie is Hoofd Fondsenwerving bij het Prinses Beatrix Spierfonds. Wij spraken hem over wat nodig is om datagedreven te werken bij een fondsenwervende organisatie. We hebben het onder meer over teamsamenstelling, cruciale vaardigheden, de belangrijkste uitdagingen en de tooling die het Prinses Beatrix Spierfonds…
Lees meer
Fondsenwerving
Case |

Case: Datagedreven Fondsenwerving bij Stichting Vluchteling

Wij spraken Cyrille Koolhaas (Hoofd Fondsenwerving) en Sanju Singh (Data & CRM Coördinator) over datagedreven fondsenwerving bij Stichting vluchteling. Hoe zetten zij data in en welke systemen en toepassingen gebruiken ze? Hoe gebruiken ze data om in te spelen op actuele noodsituaties?
Lees meer
Post
Case |

Post-case: Meer conversie en een nieuwe doelgroep voor KoffieVoordeel.nl

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én resultaten met post heeft. Deze keer: webshop KoffieVoordeel.nl. “Door met post te werken kunnen we…
Lees meer
Post
Case |

Post-case: de onmisbare rol van post in de fondsenwervingsstrategie van Save the Children

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én resultaten met post heeft. Deze keer: Save the Children. “Post is een van onze meest…
Lees meer
Post
Case |

Post-case: Hoe webshop Sans-online trouwe klanten beloont via een direct mail-campagne

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én resultaten met post heeft. Deze keer: webshop Sans-online. ‘Met post voelen mensen zich echt persoonlijk…
Lees meer
Creative
Case |

DDMA Creative Mixer | 10 May 2022 | Case: The HEINEKEN Company

On May 10, creative experts from brands, agencies and universities came together to talk about the hot and happening Metaverse, during a special DDMA Creative Mixer. Otto Esser (The HEINEKEN Company) was one of our guests and talked about the experience of launching their new…
Lees meer
Creative
Case |

Watch Recording: DDMA Creative Mixer | 10 May 2022

On May 10, creative experts from brands, agencies and universities came together to talk about the hot and happening Metaverse, during a special DDMA Creative Mixer. Watch the full recording below.
Lees meer
Creative
Case |

DDMA Creative Mixer | 10 May 2022 | Case: Anzu.io

On May 10, creative experts from brands, agencies and universities came together to talk about the hot and happening Metaverse, during a special DDMA Creative Mixer. Natalia Vasilyeva (Anzu.io) was one of our guests and talked about how games are a natural entry point to…