Spring naar content
Filters:
Sorteer op:
Lees meer
Post
Case |

Post-case: de onmisbare rol van post in de fondsenwervingsstrategie van Save the Children

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én resultaten met post heeft. Deze keer: Save the Children. “Post is een van onze meest…
Lees meer
Post
Case |

Post-case: Hoe webshop Sans-online trouwe klanten beloont via een direct mail-campagne

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én resultaten met post heeft. Deze keer: webshop Sans-online. ‘Met post voelen mensen zich echt persoonlijk…
Lees meer
Creative
Case |

DDMA Creative Mixer | 10 May 2022 | Case: The HEINEKEN Company

On May 10, creative experts from brands, agencies and universities came together to talk about the hot and happening Metaverse, during a special DDMA Creative Mixer. Otto Esser (The HEINEKEN Company) was one of our guests and talked about the experience of launching their new…
Lees meer
Creative
Case |

Watch Recording: DDMA Creative Mixer | 10 May 2022

On May 10, creative experts from brands, agencies and universities came together to talk about the hot and happening Metaverse, during a special DDMA Creative Mixer. Watch the full recording below.
Lees meer
Creative
Case |

DDMA Creative Mixer | 10 May 2022 | Case: Anzu.io

On May 10, creative experts from brands, agencies and universities came together to talk about the hot and happening Metaverse, during a special DDMA Creative Mixer. Natalia Vasilyeva (Anzu.io) was one of our guests and talked about how games are a natural entry point to…
Lees meer
Creative
Case |

DDMA Creative Mixer | 10 May 2022 | Case: PepsiCo

On May 10, creative experts from brands, agencies and universities came together to talk about the hot and happening Metaverse, during a special DDMA Creative Mixer. Rozalinde Kriens (PepsiCo) and David Robustelli (Capitola.Social) were two of our guests and gave tis and learnings from their…
Lees meer
Artificial Intelligence
Case |

AI-case Bol.com: Invloed van corona op voorspelmodellen

Welke invloed had corona op de voorspelmodellen van bol.com? Daar spraken Cátia Silva en Erick Webbe over tijdens de DDMA Afternoon Update AI op 11 november 2021.
Lees meer
Data, Decisions & Engagement Marketingteam van de toekomst
Case |

Zo is Philips tot een volwassen Martech-Stack gekomen

Met een steeds veranderend aanbod van duizenden marketingtools is het creëren van een volwassen martech-stack voor veel organisaties een grote uitdaging. Graag laat ik zien welke lessen we bij Philips sinds de start van onze digitale transformatie in 2012 hebben geleerd, hoe onze huidige martech-stack…
Lees meer
Fondsenwerving
Case |

De Fietsersbond werft nieuwe leden met een hypergepersonaliseerde E-mailcampagne

De Fietsersbond, RaisingResults en ENRA verzekeringen hebben de handen ineengeslagen in een campagne waarin zij fietsverzekeringsklanten activeren om lid te worden van de Fietsersbond (en lid te blijven), zonder klantgegevens te ontvangen van de verzekeraar. Het resultaat: een gepersonaliseerd lead nurturing traject van een jaar,…
Lees meer
Telemarketing
Case |

Telemarketing tijdens de coronacrisis – Tips en veelgestelde vragen

Afgelopen dinsdag organiseerde DDMA de allereerste DDMA Digital Talk. Maar liefst 53 leden kwamen virtueel samen om te praten over hoe we in deze crisistijd het kanaal telemarketing zo goed mogelijk kunnen inzetten. In dit artikel lees je hoe Mindwize en Socialcall omgaan met de…