Spring naar content

Commissie Social Media

Anouk Kramer (dentsu): “Ik hoop dat ik met mijn kennis op het gebied van performance marketing, data en tagging waardevolle ondersteuning kan bieden bij de toenemende vraagstukken in de markt”
Na verschillende bijbanen in de marketing is Anouk 5 jaar geleden bij Storm Digital aan de slag gegaan als social advertising consultant. Inmiddels is ze alweer 2,5 jaar werkzaam bij dentsu, waar ze sinds januari de rol vervult van social advertising director. Anouk is gespecialiseerd op het performance marketing-stuk. Ze werkt daarom veel met tools als Smartly, met feed management-tools, dynamic ads en met templates.

Anouk: “Ik hoop dat ik met mijn kennis op het gebied van performance marketing, data en tagging waardevolle ondersteuning kan bieden bij de toenemende vraagstukken in de markt (zoals bijvoorbeeld attributie in een cookieless wereld). Daarnaast ben ik actief betrokken bij zowel de dagelijkse als strategische vraagstukken van onze klanten, waarbij ik een breed scala aan bedrijven en uitdagingen tegenkom. Door mijn regelmatige samenwerking met partners zoals Meta, Smartly en Snapchat ben ik altijd goed geïnformeerd over de nieuwste ontwikkelingen in de branche.”

Commissie Data Decisions & Engagement

Monique Hartvelt-Zwanenburg (Odido): “Campagnes zijn een mooi middel om de klantreis te optimaliseren”
Monique heeft een aantal jaar gewerkt aan bureauzijde in de rol van e-mailmarketing consultant, waar ze brede kennis opdeed van online marketing en allerlei bedrijven hielp met verschillende cases. Een aantal jaar geleden heeft ze de overstap gemaakt naar klantzijde om zich verder te specialiseren in data en omnichannel campagnes.

Monique: “Ik bijt me graag vast in data en campagnes. Campagnes zijn een middel om de klantreis te optimaliseren. Ik vind het een uitdaging om de juiste mix te ontdekken van content, personalisatie en timing met behulp van data. Daarnaast ben ik graag bezig met het proces van data voordat een campagne überhaupt verstuurd kan worden. Verder word ik enthousiast van sparren met vakgenoten om zo elkaar te inspireren en mooie nieuwe dingen te bedenken. Deze eigenschappen plus mijn kennis en ervaring wil ik graag gebruiken in de commissie DDE om samen verder te komen op het gebied van data en campagnes.”

Commissie Digital Analytics

Lex Jacobs (Blend360): “Ik ken de nieuwe generatie als geen ander”
Lex is 28 jaar jong en vol energie. Deze energie krijg hij van het ontmoeten van andere mensen en zichzelf omgeven in een dynamische wereld. Zodoende heeft hij ook een passie voor data, en dan met name dát inzichtelijk maken wat voorheen niet tastbaar was.

Lex: “Ik ben jong, ken de nieuwe generatie als geen ander en focus mij door mijn ondernemende mindset altijd op output en niet op input. Met mijn deelname aan de commissie hoop ik de DDMA-leden en het digital analytics vakgebied het komende jaar van nieuwe inzichten te voorzien – en samen de sector te verrijken met actuele kennis over het optimaal verzamelen, verwerken, analyseren en rapporteren van digitale data van online platformen.”

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

De grootste trends in data-driven marketing volgens de commissies van DDMA

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat je werk als marketingprofessional, jurist of dataspecialist in 2025 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag je echt niet missen?
Lees meer
DDMA |

How Shampoobars Won Big at the Friends of Search Awards

The registration for the Friends of Search Awards 2025 is nearly closing! Ambitious search specialists have until January 31st to enter! But how do you prepare yourself for participation? And…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Vacature: Commissielid DDMA Commissie Artificial Intelligence (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam in een technische rol binnen het AI-vakgebied (bijvoorbeeld data scientist, engineer of architect), en heb je interesse om een cruciale bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van…