Spring naar content

Commissie Social Media

Anouk Kramer (dentsu): “Ik hoop dat ik met mijn kennis op het gebied van performance marketing, data en tagging waardevolle ondersteuning kan bieden bij de toenemende vraagstukken in de markt”
Na verschillende bijbanen in de marketing is Anouk 5 jaar geleden bij Storm Digital aan de slag gegaan als social advertising consultant. Inmiddels is ze alweer 2,5 jaar werkzaam bij dentsu, waar ze sinds januari de rol vervult van social advertising director. Anouk is gespecialiseerd op het performance marketing-stuk. Ze werkt daarom veel met tools als Smartly, met feed management-tools, dynamic ads en met templates.

Anouk: “Ik hoop dat ik met mijn kennis op het gebied van performance marketing, data en tagging waardevolle ondersteuning kan bieden bij de toenemende vraagstukken in de markt (zoals bijvoorbeeld attributie in een cookieless wereld). Daarnaast ben ik actief betrokken bij zowel de dagelijkse als strategische vraagstukken van onze klanten, waarbij ik een breed scala aan bedrijven en uitdagingen tegenkom. Door mijn regelmatige samenwerking met partners zoals Meta, Smartly en Snapchat ben ik altijd goed geïnformeerd over de nieuwste ontwikkelingen in de branche.”

Commissie Data Decisions & Engagement

Monique Hartvelt-Zwanenburg (Odido): “Campagnes zijn een mooi middel om de klantreis te optimaliseren”
Monique heeft een aantal jaar gewerkt aan bureauzijde in de rol van e-mailmarketing consultant, waar ze brede kennis opdeed van online marketing en allerlei bedrijven hielp met verschillende cases. Een aantal jaar geleden heeft ze de overstap gemaakt naar klantzijde om zich verder te specialiseren in data en omnichannel campagnes.

Monique: “Ik bijt me graag vast in data en campagnes. Campagnes zijn een middel om de klantreis te optimaliseren. Ik vind het een uitdaging om de juiste mix te ontdekken van content, personalisatie en timing met behulp van data. Daarnaast ben ik graag bezig met het proces van data voordat een campagne überhaupt verstuurd kan worden. Verder word ik enthousiast van sparren met vakgenoten om zo elkaar te inspireren en mooie nieuwe dingen te bedenken. Deze eigenschappen plus mijn kennis en ervaring wil ik graag gebruiken in de commissie DDE om samen verder te komen op het gebied van data en campagnes.”

Commissie Digital Analytics

Lex Jacobs (Blend360): “Ik ken de nieuwe generatie als geen ander”
Lex is 28 jaar jong en vol energie. Deze energie krijg hij van het ontmoeten van andere mensen en zichzelf omgeven in een dynamische wereld. Zodoende heeft hij ook een passie voor data, en dan met name dát inzichtelijk maken wat voorheen niet tastbaar was.

Lex: “Ik ben jong, ken de nieuwe generatie als geen ander en focus mij door mijn ondernemende mindset altijd op output en niet op input. Met mijn deelname aan de commissie hoop ik de DDMA-leden en het digital analytics vakgebied het komende jaar van nieuwe inzichten te voorzien – en samen de sector te verrijken met actuele kennis over het optimaal verzamelen, verwerken, analyseren en rapporteren van digitale data van online platformen.”

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

DDMA stelt Frank de Beun en Anouk Beeren aan als nieuwe bestuursleden

De leden van DDMA hebben tijdens de Algemene Ledenvergadering van 11 juli 2024 ingestemd met de aanstelling van twee nieuwe bestuursleden. Frank de Beun, CEO bij The Data Agency, en…
Lees meer
DDMA |

DDMA bestaat 20 jaar!

2024 markeert een belangrijk jaar voor ons. DDMA bestaat namelijk 20 jaar! Gedurende de rest van het jaar gaan we hier aandacht aan besteden via onze website, onze nieuwsbrieven, op…
Lees meer
DDMA |

DDMA Ledenagenda Q3 en Q4 2024

De DDMA-ledenagenda voor het tweede halfjaar van 2024 is bekend! Het wordt een bijzonder najaar, want in 2024 viert DDMA haar 20-jarig jubileum!