Spring naar content

Sanne van Mourik-Linsen (Talpa Network), Commissie Data, Decisions & Engagement (DDE): “De beste resultaten behaal je als je data, techniek, marketing en sales weet te combineren.”

Sanne heeft tijdens haar carrière altijd gewerkt op het snijvlak van marketing, technologie en data. Als Sr. Martech-specialist bij Talpa Network is Sanne verantwoordelijk voor het opzetten, optimaliseren en toepassen van datagedreven marketingoplossingen voor alle entiteiten van de organisatie (Radio, TV, LINDA, Emesa, Social, Gaming, Sales) op zowel strategisch, creatief en operationeel niveau. Sanne: “Een hogere klantwaarde, een maximale omzet en een goede customer experience zijn alleen te bereiken als je data, techniek, marketing en sales weet te combineren. Met mijn veelzijdige achtergrond en expertise breng ik nieuwe kennis in de Commissie DDE. Of het nou gaat om loyaliteitsstrategieën of het opzetten van een centraal ecosysteem voor digitale marketing. Met deze ervaring hoop ik de DDE-commissie en daarmee ook de rest van de sector te inspireren.”

Arnold Moeken (ANWB): “De inzet van advanced analytics gaat verder dan alleen marketing.”

Arnold heeft jarenlange ervaring op analytisch CRM-gebied – van data tot analyse, maar ook het organisatorische vlak. Eerst in verschillende functies bij ING en sinds 2018 bij ANWB. Als Manager Customer Analytics heeft hij een brede blik op de toegevoegde waarde van advanced analytics: “We gebruiken advanced analytics niet alleen voor onze marketingactiviteiten, maar ook voor het verbeteren van de customer experience. Daarnaast is het belangrijk bij maatschappelijke zaken waar we ons mee bezig houden, zoals verkeersveiligheid. Deze kennis en ervaring neem ik naar de commissie, waar ik ook veel inspiratie hoop uit te halen voor ANWB.”

Naast de nieuwe leden bestaat de Commissie Data, Decisions & Engagement uit: Jan Hendrik Fleury (Crystalloids, voorzitter), Lucas Bos (EDM), Fred van Westerop (E-bot7), Mark van der Vlies (ABN AMRO), Gijs van Eysden (Google), Sabina Wouda (Randstad Groep), Jimmy de Vreede (Yourzine), Matthijs van de Peppel (NRC) en Vinça Mattens (VodafoneZiggo).

Ook interesse om aan als DDMA-lid aan te sluiten bij de Commissie Data, Decisions & Engagement? Neem dan contact op met programmamanagers (info@ddma.nl).

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Certified by influencrregels.com: Naar een Meer Transparante en Verantwoordelijke Sector

Influencer marketing is inmiddels een volwassen en volwaardig kanaal binnen de reclamewereld. Maar naast de immense mogelijkheden die het biedt voor merken en influencers, brengt het ook uitdagingen met zich…
Lees meer
DDMA |

Vacature: Commissielid DDMA Telemarketing – Goed doel (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam bij een goed doel en verantwoordelijk voor Telemarketing? Heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in…
Lees meer
DDMA |

Springbok Agency, Funnelboost, and LevelUp Group nominated for the EMAS Battle of the Agencies 2024

Springbok Agency, Funnelboost, and LevelUp Group are contenders for this year’s title in the EMAS Battle of the Agencies (part of the DDMA EMAS Awards). This year, the nominees are…