Spring naar content

Sanne van Mourik-Linsen (Talpa Network), Commissie Data, Decisions & Engagement (DDE): “De beste resultaten behaal je als je data, techniek, marketing en sales weet te combineren.”

Sanne heeft tijdens haar carrière altijd gewerkt op het snijvlak van marketing, technologie en data. Als Sr. Martech-specialist bij Talpa Network is Sanne verantwoordelijk voor het opzetten, optimaliseren en toepassen van datagedreven marketingoplossingen voor alle entiteiten van de organisatie (Radio, TV, LINDA, Emesa, Social, Gaming, Sales) op zowel strategisch, creatief en operationeel niveau. Sanne: “Een hogere klantwaarde, een maximale omzet en een goede customer experience zijn alleen te bereiken als je data, techniek, marketing en sales weet te combineren. Met mijn veelzijdige achtergrond en expertise breng ik nieuwe kennis in de Commissie DDE. Of het nou gaat om loyaliteitsstrategieën of het opzetten van een centraal ecosysteem voor digitale marketing. Met deze ervaring hoop ik de DDE-commissie en daarmee ook de rest van de sector te inspireren.”

Arnold Moeken (ANWB): “De inzet van advanced analytics gaat verder dan alleen marketing.”

Arnold heeft jarenlange ervaring op analytisch CRM-gebied – van data tot analyse, maar ook het organisatorische vlak. Eerst in verschillende functies bij ING en sinds 2018 bij ANWB. Als Manager Customer Analytics heeft hij een brede blik op de toegevoegde waarde van advanced analytics: “We gebruiken advanced analytics niet alleen voor onze marketingactiviteiten, maar ook voor het verbeteren van de customer experience. Daarnaast is het belangrijk bij maatschappelijke zaken waar we ons mee bezig houden, zoals verkeersveiligheid. Deze kennis en ervaring neem ik naar de commissie, waar ik ook veel inspiratie hoop uit te halen voor ANWB.”

Naast de nieuwe leden bestaat de Commissie Data, Decisions & Engagement uit: Jan Hendrik Fleury (Crystalloids, voorzitter), Lucas Bos (EDM), Fred van Westerop (E-bot7), Mark van der Vlies (ABN AMRO), Gijs van Eysden (Google), Sabina Wouda (Randstad Groep), Jimmy de Vreede (Yourzine), Matthijs van de Peppel (NRC) en Vinça Mattens (VodafoneZiggo).

Ook interesse om aan als DDMA-lid aan te sluiten bij de Commissie Data, Decisions & Engagement? Neem dan contact op met programmamanagers (info@ddma.nl).

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

13 nieuwe leden voor DDMA in eerste helft 2024

In de eerste helft van 2024 mocht DDMA, branchevereniging voor data en marketing, 13 nieuwe leden verwelkomen. Onder meer HelloFresh, Achmea en Hogeschool Utrecht sloten zich aan. Hiermee zet de…
Lees meer
DDMA |

Terugblik Post Meetup op 14 mei

Op donderdag 14 mei j.l. kwamen we weer met een groep post-liefhebbers bij elkaar voor actuele updates, kennisuitwisseling en om met elkaar in gesprek te gaan. Met 39 leuke gasten…
Lees meer
DDMA |

International Email Benchmark 2024 | Email Becomes More Professional through Higher Opens and Clicks, and Lower Unsubscribes and Spam Complaints

The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Data & Marketing Association (DDMA) are proud to present the third and latest edition of the GDMA International Email Benchmark.…