Spreker: Daniel Markus & Sanne Stricker
Organisatie: New York Pizza & Clickvalue
Case: Spreek de taal van je klant
Inhoud: CRO
Datum: 3 oktober 2019
Event: Dutch CRO Awards 2019
CRO Case: Pitch New York Pizza – Mobile
Download (766 KB)Ook interessant
Lees meer
Artificial Intelligence
|
De grootste trends in data-driven marketing voor 2024 (volgens de commissies van DDMA)
Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2024 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Zoals elk jaar zetten de…
Lees meer
Experimentation & Optimisation
|
PostNL, TomTom en DELTA Fiber winnen DDMA Experimentation Heroes
DDMA, branchevereniging voor data en marketing, maakt vandaag bekend welke Experimentation Heroes in de prijzen zijn gevallen. PostNL, TomTom en DELTA Fiber gaan met de winst naar huis in respectievelijk…
Lees meer
Experimentation & Optimisation
|
Optimization vs Personalization: How They Differ, Can Collaborate, and Learn from Each Other
While website optimization, achieved through A/B testing and various research methods, represents a more commonly practiced approach, personalization is still emerging. We definitely see more companies embracing Conversion Rate Optimization…