Spreker: Jorden Lentze
Organisatie: Booking.com
Case: Experimentation
Inhoud: CRO
Datum: 20 september 2018
Event: Dutch CRO Awards 2018
Ook interessant
Lees meer
Post
|
Post-case: Stem de look & feel van post goed af op je doelgroep
De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…
Lees meer
Post
|
Post-case: Meer personalisatie door middel van post
De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…
Lees meer
Post
|
Post en duurzaamheid (4): Zo krijg je inzicht in de voetafdruk van je postcampagnes
Om klimaatverandering tegen te gaan, is binnen de Verenigde Naties afgesproken om de wereldwijde CO₂-uitstoot tegen 2030 te halveren en tegen 2050 tot nul te reduceren. Dit biedt bedrijven en…