Spreker: Jorden Lentze
Organisatie: Booking.com
Case: Experimentation
Inhoud: CRO
Datum: 20 september 2018
Event: Dutch CRO Awards 2018
Ook interessant

Lees meer
Post
|
Post-Case Elke Dierenarts: Direct mail als krachtig middel voor klantbetrokkenheid en respons
De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…

Lees meer
Post
|
Post-Case Greenwheels: Direct mail als strategisch instrument voor gerichte klantbenadering
De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…

Lees meer
Post
|
Post-case Cloudpillo: Direct mail als sleutel tot hernieuwde klantactivatie
De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…