Stefan van Dam (ThermoSolutions): ‘We zetten post in om unieke klanten aan te trekken’
Stefan is op dit moment ruim 6 jaar werkzaam bij ThermoSolutions. In het verleden is hij werkzaam geweest bij een ander isolatiebedrijf en in andere functies in de verkoop. Hij is samen met het bedrijf opgegroeid, dat nu behoort tot een van de grootste isolatiebedrijven van Nederland. Stefan: ‘Wij zijn een datagedreven isolatiebedrijf. Wij creëren voornamelijk zelf leads, waardoor wij weinig tot geen last hebben van concurrentie in de markt. Dit doen wij door voornamelijk post zo in te zetten dat wij unieke klanten bereiken.’
Kim de Vries (Save the Children): ‘Zeker nu, met minder post op de deurmat, valt jouw direct mailing nóg meer op’
Kim de Vries is Channel Manager DM/TM bij Save the Children. Met meer dan 20 jaar ervaring in de goede doelen sector en weet ze hoe belangrijk het kanaal direct mail is voor de organisatie. Kim: ‘Deze fysieke contactmomenten worden vaak langer bewaard en meestal door meerdere personen gelezen. Dit maakt dat een direct mailing het perfecte middel is om je boodschap te communiceren. Zeker nu, met minder post op de deurmat, valt jouw direct mailing nóg meer op. Data-driven werken is niet meer weg te denken. Door data-driven te werken kan je de donateur beter bedienen, minder sturen met een beter resultaat.’