Spring naar content

Stefan van Dam (ThermoSolutions): ‘We zetten post in om unieke klanten aan te trekken’

Stefan is op dit moment ruim 6 jaar werkzaam bij ThermoSolutions. In het verleden is hij werkzaam geweest bij een ander isolatiebedrijf en in andere functies in de verkoop. Hij is samen met het bedrijf opgegroeid, dat nu behoort tot een van de grootste isolatiebedrijven van Nederland. Stefan: ‘Wij zijn een datagedreven isolatiebedrijf. Wij creëren voornamelijk zelf leads, waardoor wij weinig tot geen last hebben van concurrentie in de markt. Dit doen wij door voornamelijk post zo in te zetten dat wij unieke klanten bereiken.’

Kim de Vries (Save the Children): ‘Zeker nu, met minder post op de deurmat, valt jouw direct mailing nóg meer op’

Kim de Vries is Channel Manager DM/TM bij Save the Children. Met meer dan 20 jaar ervaring in de goede doelen sector en weet ze hoe belangrijk het kanaal direct mail is voor de organisatie. Kim: ‘Deze fysieke contactmomenten worden vaak langer bewaard en meestal door meerdere personen gelezen. Dit maakt dat een direct mailing het perfecte middel is om je boodschap te communiceren. Zeker nu, met minder post op de deurmat, valt jouw direct mailing nóg meer op. Data-driven werken is niet meer weg te denken. Door data-driven te werken kan je de donateur beter bedienen, minder sturen met een beter resultaat.’

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Post |

Beweging in de postmarkt: Direct Mail krijgt er een speler bij

Recent werd bekend dat Spotta, actief in huis-aan-huisverspreiding, zich ook op de markt voor Direct Mail gaat richten. Daarmee krijgt het kanaal er een nieuwe speler bij. Voor verzenders van…
Lees meer
Post |

Spotta-uitspraak: groen licht voor gepersonaliseerde folderpakketten én meer concurrentie

PostNL en Kiesjefolders hebben de Autoriteit Consument & Markt (ACM) verzocht om handhavend tegen Spotta op te treden. Het platform Folderkiezer van Spotta zou volgens hen een postvervoerbedrijf zijn en…
Lees meer
Post |

DDMA brengt de volledige postketen in kaart: een blauwdruk voor gerichte, duurzame marketing

Welke impact kun je maken wanneer je vanaf het allereerste klantprofiel tot aan de brievenbus regie houdt op elk detail van je campagne? In het nieuwe whitepaper ‘De Gehele Postketen…