Spring naar content
Filters:
Sorteer op:
Lees meer
Post
Artikel |

Post en duurzaamheid (1) – feiten en cijfers over papier, data en distributie

Over de milieu-impact van direct mails en folders bestaat veel onduidelijkheid. Met deze serie artikelen laat de DDMA Commissie Post zien welke duurzame innovaties er zijn in de postsector. Ook geven we je concrete handvatten, zodat jij je campagnes van data tot deurmat zo milieuvriendelijk…
Lees meer
Post
Artikel |

Post en duurzaamheid (2) – zo innoveren papierfabrikanten met recycling, alternatieve vezels en energieverbruik

Over de milieu-impact van direct mails en folders bestaat veel onduidelijkheid. Met deze serie artikelen duurzaamheidsdrieluik laat de DDMA Commissie Post zien welke duurzame innovaties er zijn in de postsector. Ook geven we je concrete handvatten, zodat jij je campagnes van data tot deurmat zo…
Lees meer
Post
Artikel |

Post en duurzaamheid (3) – innovatie uitgelicht: papier gemaakt van suikerbietenvezels

Over de milieu-impact van direct mails en folders bestaat veel onduidelijkheid. Met deze serie artikelen duurzaamheidsdrieluik laat de DDMA Commissie Post zien welke duurzame innovaties er zijn in de postsector. Ook geven we je concrete handvatten, zodat jij je campagnes van data tot deurmat zo…
Lees meer
Post
Case |

Post-case: Meer conversie en een nieuwe doelgroep voor KoffieVoordeel.nl

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én resultaten met post heeft. Deze keer: webshop KoffieVoordeel.nl. “Door met post te werken kunnen we…
Lees meer
Post
Case |

Post-case: de onmisbare rol van post in de fondsenwervingsstrategie van Save the Children

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én resultaten met post heeft. Deze keer: Save the Children. “Post is een van onze meest…
Lees meer
Post
Case |

Post-case: Hoe webshop Sans-online trouwe klanten beloont via een direct mail-campagne

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én resultaten met post heeft. Deze keer: webshop Sans-online. ‘Met post voelen mensen zich echt persoonlijk…
Lees meer
DDMA Post
Nieuws |

Commissie Post verwelkomt 2 nieuwe leden

De DDMA Commissie Post mag twee nieuwe leden verwelkomen. Met de toetreding van Stefan van Dam, operationeel manager bij ThermoSolutions, en Kim de Vries, Channelmanager DM/TM bij Save the Children, werkt de Commissie verder aan hun missie om de beeldvorming rondom post te verbeteren en…
Lees meer
Post
Artikel |

De kracht van post (als onderdeel van de mediamix)

Digitaal zijn er eindeloos veel mogelijkheden om mensen te bereiken. Dat is geweldig, maar het resulteert ook in een versnipperd medialandschap. Mensen zien op een gemiddelde dag duizenden commerciële boodschappen voorbijkomen. Aandacht is voor marketeers altijd al een kostbaar goed geweest, maar nog nooit was…
Lees meer
Artificial Intelligence Conversational AI Creative Data, Decisions & Engagement
Artikel |

De grootste trends in data-driven marketing voor 2023 (volgens de commissies van DDMA)

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2023 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Waar moet je juist wel in investeren als het economisch even minder gaat? Zoals elk jaar zetten de DDMA-commissies de…
Lees meer
Artificial Intelligence Conversational AI Creative Data, Decisions & Engagement
Artikel |

2023’s biggest trends in data-driven marketing according to the DDMA committees

What developments will significantly change the work of marketers, lawyers and data specialists in 2023? What innovations can’t be missed? What kind of investments are necessary during economic slowdowns? As every year, the DDMA committees list the biggest trends in data-driven marketing for the new…