Spring naar content
Filters:
Sorteer op:
Lees meer
Post
Case |

Post-case: de onmisbare rol van post in de fondsenwervingsstrategie van Save the Children

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én resultaten met post heeft. Deze keer: Save the Children. “Post is een van onze meest…
Lees meer
Post
Case |

Post-case: Hoe webshop Sans-online trouwe klanten beloont via een direct mail-campagne

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én resultaten met post heeft. Deze keer: webshop Sans-online. ‘Met post voelen mensen zich echt persoonlijk…
Lees meer
DDMA Post
Nieuws |

Commissie Post verwelkomt 2 nieuwe leden

De DDMA Commissie Post mag twee nieuwe leden verwelkomen. Met de toetreding van Stefan van Dam, operationeel manager bij ThermoSolutions, en Kim de Vries, Channelmanager DM/TM bij Save the Children, werkt de Commissie verder aan hun missie om de beeldvorming rondom post te verbeteren en…
Lees meer
Post
Artikel |

De kracht van post (als onderdeel van de mediamix)

Digitaal zijn er eindeloos veel mogelijkheden om mensen te bereiken. Dat is geweldig, maar het resulteert ook in een versnipperd medialandschap. Mensen zien op een gemiddelde dag duizenden commerciële boodschappen voorbijkomen. Aandacht is voor marketeers altijd al een kostbaar goed geweest, maar nog nooit was…
Lees meer
Artificial Intelligence Conversational AI Conversion Rate Optimisation Creative
Artikel |

De grootste trends in data-driven marketing voor 2023 (volgens de commissies van DDMA)

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2023 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Waar moet je juist wel in investeren als het economisch even minder gaat? Zoals elk jaar zetten de DDMA-commissies de…
Lees meer
Artificial Intelligence Conversational AI Conversion Rate Optimisation Creative
Artikel |

2023’s biggest trends in data-driven marketing according to the DDMA committees

What developments will significantly change the work of marketers, lawyers and data specialists in 2023? What innovations can’t be missed? What kind of investments are necessary during economic slowdowns? As every year, the DDMA committees list the biggest trends in data-driven marketing for the new…
Lees meer
AVG Legal Post
Nieuws |

Postfilter introduceert verplichte AVG-toetsing

Stichting Postfilter introduceert een verplichte AVG-toetsing. Alle organisaties die van Postfilter gebruikmaken om hun bestanden voor ongeadresseerde reclamepost op te schonen en up-to-date te houden moeten eerst aan deze toetsing voldoen.
Lees meer
Legal Post
Artikel |

Hoogste bestuursrechter: terechte dwangsom voor Uber Eats vanwege ongeadresseerd reclamedrukwerk

De Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, de hoogste algemene bestuursrechter van Nederland, heeft beslist dat Uber Eats geen flyers gericht ‘aan de bewoners van’ een bepaald adres meer mag verspreiden op adressen in Rotterdam die geen Ja/Ja-sticker op hun brievenbus hebben geplakt. De…
Lees meer
DDMA Post
Nieuws |

DDMA start Commissie Post

DDMA, de branchevereniging voor datagedreven marketing, service en sales, is gestart met een nieuwe commissie voor het marketingkanaal post. De oprichting van de Commissie Post volgt op de aansluiting van de Vereniging Grootgebruikers Postdiensten (VGP) bij DDMA eerder dit jaar. Aanleiding voor de oprichting is…
Lees meer
Post
Nieuws |

Vereniging Grootgebruikers Postdiensten sluit zich aan bij DDMA

De Vereniging Grootgebruikers Postdiensten (VGP) houdt op te bestaan en gaat voortaan verder als onderdeel van DDMA, de branchevereniging voor datagedreven marketing, service en sales. De aansluiting van de VGP vormt, naast de relevante positie van post in de mediamix en de publieke aandacht voor…