Spring naar content

E-mail man 2015: veelzijdige doener

Albert Vogelaar wordt geprezen om zijn vermogen om in een grote en politieke organisatie als BSH Huishoudapparaten B.V. zaken voor elkaar te krijgen en daarmee resultaten te boeken. “Albert is een veelzijdige, ervaren dialoogmarketeer die begrijpt hoe effectief e-mailmarketing kan zijn. In een sector die klantcontact niet altijd omarmt, laat hij zien dat e-mail een belangrijke rol kan spelen in het conversieproces en daarmee een aanjager kan zijn voor verkopen. Hij boekt goede resultaten en is veelzijdig, want hij bemoeit zich met de strategie en klopt net zo makkelijk zelf html-code”, aldus juryvoorzitter Frans Reichardt. Voor de jury reden genoeg om Albert uit te roepen tot E-mail Man van 2015.

E-mail campagne 2015: klikprofielen

HotelSpecials heeft zich weten te onderscheiden met het inspelen op bewezen interesses van haar klanten. De jury bewondert de aanpak van HotelSpecials met dynamische klikprofielen op basis van individueel klantgedrag: “Klikdata worden continu ververst waardoor oude klikgegevens vanzelf uit het profiel verdwijnen. HotelSpecials segmenteert op basis van individuele klikdata, differentieert in de communicatie en blijft zo superrelevant. HotelSpecials gaat zeer zorgvuldig en systematisch te werk en test grondig. De resultaten zijn fenomenaal.” De aanpak van HotelSpecials is bovendien prima toepasbaar in andere sectoren.

Geduchte concurrentie

E-mail Man van 2015 Albert Vogelaar liet Caroline Bollema (SeniorWeb) en Ingrid Terpstra (Robeco) achter zich. De winnende E-mail Campagne van 2015 van HotelSpecials eindigde voor campagnes van Opel, Thermen Bussloo en V&D. Alle genomineerden ontvingen naast complimenten van de jury voor het niveau van de kandidaten en de campagnes, een juryrapport en een oorkonde.

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

X onder vuur: mogelijk onrechtmatig gebruik van persoonsgegevens voor AI-training

Non-profitorganisatie None of Your Business (NOYB), opgericht door privacy-activist Max Schrems, heeft negen klachten ingediend tegen X (voorheen Twitter). De aanleiding? Verschillende overtredingen van de GDPR, in Nederland beter bekend…
Lees meer
Telemarketing |

DDMA Telemarketing Benchmark 2024: Telemarketing blijft onverminderd effectief, consumenten beter geïnformeerd

Telemarketing blijft een even effectief marketingkanaal als voorgaande jaren. De DDMA Telemarketing Benchmark 2024 laat voor het derde jaar op rij zien dat 1 op de 2 consumenten (49%) bereikt…
Lees meer
Digital Analytics |

Navigating the evolving digital marketing landscape

2024 is another year in which the letters “A” and “I” are on the tips of everyone’s tongues. The emergence of AI is impacting digital analysts as well, but the…