Spring naar content

E-mail man 2015: veelzijdige doener

Albert Vogelaar wordt geprezen om zijn vermogen om in een grote en politieke organisatie als BSH Huishoudapparaten B.V. zaken voor elkaar te krijgen en daarmee resultaten te boeken. “Albert is een veelzijdige, ervaren dialoogmarketeer die begrijpt hoe effectief e-mailmarketing kan zijn. In een sector die klantcontact niet altijd omarmt, laat hij zien dat e-mail een belangrijke rol kan spelen in het conversieproces en daarmee een aanjager kan zijn voor verkopen. Hij boekt goede resultaten en is veelzijdig, want hij bemoeit zich met de strategie en klopt net zo makkelijk zelf html-code”, aldus juryvoorzitter Frans Reichardt. Voor de jury reden genoeg om Albert uit te roepen tot E-mail Man van 2015.

E-mail campagne 2015: klikprofielen

HotelSpecials heeft zich weten te onderscheiden met het inspelen op bewezen interesses van haar klanten. De jury bewondert de aanpak van HotelSpecials met dynamische klikprofielen op basis van individueel klantgedrag: “Klikdata worden continu ververst waardoor oude klikgegevens vanzelf uit het profiel verdwijnen. HotelSpecials segmenteert op basis van individuele klikdata, differentieert in de communicatie en blijft zo superrelevant. HotelSpecials gaat zeer zorgvuldig en systematisch te werk en test grondig. De resultaten zijn fenomenaal.” De aanpak van HotelSpecials is bovendien prima toepasbaar in andere sectoren.

Geduchte concurrentie

E-mail Man van 2015 Albert Vogelaar liet Caroline Bollema (SeniorWeb) en Ingrid Terpstra (Robeco) achter zich. De winnende E-mail Campagne van 2015 van HotelSpecials eindigde voor campagnes van Opel, Thermen Bussloo en V&D. Alle genomineerden ontvingen naast complimenten van de jury voor het niveau van de kandidaten en de campagnes, een juryrapport en een oorkonde.

Ook interessant

Lees meer
Cookies |

‘Cookieless World’: mogelijk niet zo cookieless?

Maandag 22 juli maakte het team van Chrome het besluit bekend om (voor nu) third-party cookies toch te behouden. Hiermee herroept Google zijn eerdere beslissing om deze cookies standaard uit…
Lees meer
Legal |

Zo creëer jij écht relevante, datagedreven telemarketingcampagnes

Telemarketing staat al jaren onder druk, met strengere regels in de Telecommunicatiewet en de Code Telemarketing tot gevolg. Door al die veranderingen wordt er van adverteerders en contactcenters veel gevraagd.…
Lees meer
AI Act |

De AI Act treedt binnenkort in werking: Een blik vooruit op verantwoord en innovatief gebruik van AI

Op vrijdag 12 juli is de officiële versie van de AI Act gepubliceerd! Deze wetgeving, die al lange tijd in de maak is, is een verordening opgesteld door de Europese…