De volgende organisaties sloten zich eveneens aan bij DDMA: Yellowgrape, Dialog Group, SportVibes, Onesecondbefore, The Only Constant, Abbi Insights, Postbode B.V., i-motive Marketingsupport, iBuyFlowers en Accenture.
DDMA-leden staan vooraan in data-driven marketing
De nieuwe leden sluiten zich aan bij een netwerk van organisaties die vooroplopen op het gebied data-driven marketing. Dat komt terug uit het recent verschenen Data-Driven Marketing Onderzoek. De DDMA-achterban geeft aan veel kennis te hebben van marketingtechnologie en zien veel perspectief in nieuwe technieken als AI, meer dan gemiddeld in de sector.
Ook interessant
Lees meer
Artificial Intelligence
|
Vacature: Commissielid DDMA Commissie Artificial Intelligence (op vrijwilligersbasis)
Ben jij werkzaam in een technische rol binnen het AI-vakgebied (bijvoorbeeld data scientist, engineer of architect), en heb je interesse om een cruciale bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van…
Lees meer
DDMA
|
Vacature: lid commissie Experimentation & Optimisation
Houd jij je bezig met het testen en optimaliseren van campagnes en heb jij jezelf als doel gesteld om een Experimentation Culture te creëren? Dan is de DDMA Commissie Experimentation…
Lees meer
DDMA
|
Ticketverkoop Email Marketing Automation Summit 2025 geopend
Op donderdag 26 juni 2025 organiseert branchevereniging DDMA een nieuwe editie van de Email Marketing Automation Summit (EMAS), in Circa Amsterdam. De EMAS is hét kennisevenement op het gebied van…