Spring naar content

De volgende organisaties sloten zich eveneens aan bij DDMA: Yellowgrape, Dialog Group, SportVibes, Onesecondbefore, The Only Constant, Abbi Insights, Postbode B.V., i-motive Marketingsupport, iBuyFlowers en Accenture.

DDMA-leden staan vooraan in data-driven marketing

De nieuwe leden sluiten zich aan bij een netwerk van organisaties die vooroplopen op het gebied data-driven marketing. Dat komt terug uit het recent verschenen Data-Driven Marketing Onderzoek. De DDMA-achterban geeft aan veel kennis te hebben van marketingtechnologie en zien veel perspectief in nieuwe technieken als AI, meer dan gemiddeld in de sector.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: lid commissie E-mail (adverteerder gezocht!)

Ben jij werkzaam binnen e-mailmarketing en heb je interesse om een stempel te drukken op de toekomst van dit vakgebied? De DDMA Commissie E-mail zoekt versterking!
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Rituals, Intergamma, viaBovag.nl en FrieslandCampina Professional genomineerd voor de DDMA Customer Data Awards 2024

De genomineerden voor de DDMA Customer Data Awards zijn bekend. In de categorie Innovation strijden Rituals, Intergamma, viaBovag.nl en FrieslandCampina Professional om de winst. De categorie Data Transformation wordt niet…
Lees meer
DDMA |

DDMA maakt genomineerden voor DDMA Experimentation Heroes 2024 bekend

De genomineerden voor DDMA Experimentation Heroes zijn bekend. Genomineerd zijn: Odido, DPG Media, Primera, Vattenfall, NS Internationaal, Albert Heijn, De Efteling, KLM en Ben. Zij lichten hun case toe tijdens…