Spring naar content

Ook de volgende organisaties kozen in het eerste kwartaal van 2022 voor een DDMA-lidmaatschap: Hof Promotion, iO, Portbase, United Direct Marketing Services, C2B, Prappers, Trybes en Blue Field Agency. In totaal heeft de branchevereniging nu meer dan 350 organisatieleden.

Diana Janssen, directeur van DDMA: “Er speelt ontzettend veel in ons vakgebied, op juridisch, technologisch en maatschappelijk vlak. Veel organisaties zijn op zoek naar antwoorden en kennisuitwisseling en dat vinden ze bij onze vereniging. Ik ben blij dat ook dit kwartaal weer een grote groep adverteerders en bureaus uit diverse sectoren – van sport tot scheepvaart – zich bij DDMA hebben aangesloten.”

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: Lid DDMA Commissie Experimentation & Optimisation (op vrijwilligersbasis)

Ben jij expert op het gebied van experimentatie, CRO of optimalisatie en wil je meewerken aan de toekomst van dit marketing vakgebied in Nederland? Dan is een rol binnen de…
Lees meer
DDMA |

Vacature: Lid DDMA Commissie Search (op vrijwilligersbasis)

Ben jij gepassioneerd over alles wat met search te maken heeft? Of je nu gespecialiseerd bent in SEO, SEA, marketplaces,…
Lees meer
DDMA |

Vacature: Lid DDMA Commissie Post (op vrijwilligersbasis)

Ben jij expert op het gebied van post of direct mail en wil je actief bijdragen aan de toekomst van dit krachtige kanaal? Sluit je dan aan bij de DDMA…