Spring naar content

Ook de volgende organisaties kozen in het eerste kwartaal van 2022 voor een DDMA-lidmaatschap: Hof Promotion, iO, Portbase, United Direct Marketing Services, C2B, Prappers, Trybes en Blue Field Agency. In totaal heeft de branchevereniging nu meer dan 350 organisatieleden.

Diana Janssen, directeur van DDMA: “Er speelt ontzettend veel in ons vakgebied, op juridisch, technologisch en maatschappelijk vlak. Veel organisaties zijn op zoek naar antwoorden en kennisuitwisseling en dat vinden ze bij onze vereniging. Ik ben blij dat ook dit kwartaal weer een grote groep adverteerders en bureaus uit diverse sectoren – van sport tot scheepvaart – zich bij DDMA hebben aangesloten.”

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: The Dutch are reducing their digital media use, what does this mean for marketing in 2026?

A significant proportion of the Dutch population is working to reduce their digital media use. 35% of the Dutch population wants to reduce their digital media use or is already…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: Nederlanders minderen digitaal mediagebruik, wat betekent dit voor marketing in 2026?

Een aanzienlijk deel van de Nederlanders is bezig met het terugdringen van digitaal mediagebruik. 35% van de Nederlanders wil het digitale mediagebruik verminderen of doet dat al. Onder jongeren (Gen…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Exchange Table: de P van Personalisatie

We staan aan de vooravond van hyperpersonalisatie. Dankzij steeds slimmere technologie kunnen organisaties tot in detail inspelen op individueel gedrag. Maar wat betekent dat nog voor de consument en voor…