Ook de volgende organisaties kozen in het eerste kwartaal van 2022 voor een DDMA-lidmaatschap: Hof Promotion, iO, Portbase, United Direct Marketing Services, C2B, Prappers, Trybes en Blue Field Agency. In totaal heeft de branchevereniging nu meer dan 350 organisatieleden.
Diana Janssen, directeur van DDMA: “Er speelt ontzettend veel in ons vakgebied, op juridisch, technologisch en maatschappelijk vlak. Veel organisaties zijn op zoek naar antwoorden en kennisuitwisseling en dat vinden ze bij onze vereniging. Ik ben blij dat ook dit kwartaal weer een grote groep adverteerders en bureaus uit diverse sectoren – van sport tot scheepvaart – zich bij DDMA hebben aangesloten.”
Ook interessant
Lees meer
Data-ethiek
|
Podcast Shaping the Future: Loyaliteit vraagt om relevantie, niet alleen om korting
In de wereld van data-driven marketing is klantloyaliteit een onderwerp dat regelmatig herijkt moet worden. De opkomst van abonnementsmodellen, toenemende aandacht voor data-ethiek en veranderend consumentengedrag maken dat traditionele loyaliteitsprogramma’s…
Lees meer
DDMA
|
Vacature: Commissielid DDMA | Commissie Digital Analytics Vacature (op vrijwilligersbasis)
Ben jij expert op het gebied van Digital Analytics en wil je meewerken aan de toekomst van dit marketing vakgebied in Nederland? Dan is een rol binnen deze DDMA Commissie…
Lees meer
DDMA
|
Odido, ANWB en PostNL winnen DDMA Experimentation Heroes 2025
Tijdens DDMA Experimentation Heroes 2025 zijn vandaag de winnaars bekendgemaakt van de Experimentation Awards in de Social Hub in Amsterdam. Odido, ANWB en PostNL sleepten de awards in de wacht…