Spring naar content

Ook de volgende organisaties kozen in het derde en vierde kwartaal van 2022 voor een DDMA-lidmaatschap: Maatwerk Online, Krachtig In Marketing, SiteSpect, Movable Ink, Verhuiscadeau, Consumind, Het DM Bureau en Companyspotter. Daarnaast heeft een aantal organisaties al besloten om vanaf het nieuwe jaar lid te worden.

Diana Janssen, directeur van DDMA: “Het sterke punt van DDMA is dat we niet achteroverleunen en de status quo in stand willen houden. We zijn continu bezig met de toekomst en de lange termijn van het data- en marketingvak. Die langetermijnblik – gecombineerd met duiding van urgente, actuele thema’s en het verbinden van professionials – werpt zijn vruchten af, met een hoge ledentevredenheid én een groeiend ledenaantal.”

DDMA-leden lopen voorop in datagedreven werken

De nieuwe leden sluiten zich aan bij een netwerk van organisaties die vooroplopen op het gebied van data, innovatie en het centraal stellen van de klant. Dat blijkt uit het recent verschenen Data-Driven Marketing Onderzoek, waarvoor in samenwerking met GfK 420 Nederlanders werkzaam in de marketingsector zijn ondervraagd. DDMA-leden werken beduidend meer datagedreven dan de gemiddelde organisatie (92% vs. 64%). Ook sturen leden vaker op klant-KPI’s (63% vs. 38%) en werken ze vaker volgens agile principes (81% vs. 62%).

Erik Molkenboer

Voormalig Teamlead content & community | DDMA

Ook interessant

Lees meer
Creative |

Nieuwe gezichten in de DDMA Commissies Creative, Telemarketing & Fieldmarketing

De DDMA Commissies Creative, Telemarketing en Fieldmarketing verwelkomen nieuwe leden. Met hun brede ervaring, persoonlijke drijfveren en frisse visie zijn Jerry Smit (Kalff), Chris de Leeuw (PARTOF), Joost Ritter (ROSCOM),…
Lees meer
DDMA |

De illusie van de rationele consument

Onder marktonderzoekers is het een berucht fenomeen: mensen weten van zichzelf niet precies hóe ze consumeren. Of waarom. Als consument denken we zelf dat we rationele beslissingen nemen: we plannen,…
Lees meer
DDMA |

Influencerregels.com publiceert vernieuwde e-learning: influencers moeten zich opnieuw certificeren om in het register te blijven

Om transparantie binnen influencer marketing verder te versterken, lanceert Influencerregels.com, een initiatief van DDMA, SRC en bvA, een vernieuwde, actuele versie van hun certificering Certified by influencerregels.com. Deze update, die…