Spring naar content

Ook de volgende organisaties kozen in het derde en vierde kwartaal van 2022 voor een DDMA-lidmaatschap: Maatwerk Online, Krachtig In Marketing, SiteSpect, Movable Ink, Verhuiscadeau, Consumind, Het DM Bureau en Companyspotter. Daarnaast heeft een aantal organisaties al besloten om vanaf het nieuwe jaar lid te worden.

Diana Janssen, directeur van DDMA: “Het sterke punt van DDMA is dat we niet achteroverleunen en de status quo in stand willen houden. We zijn continu bezig met de toekomst en de lange termijn van het data- en marketingvak. Die langetermijnblik – gecombineerd met duiding van urgente, actuele thema’s en het verbinden van professionials – werpt zijn vruchten af, met een hoge ledentevredenheid én een groeiend ledenaantal.”

DDMA-leden lopen voorop in datagedreven werken

De nieuwe leden sluiten zich aan bij een netwerk van organisaties die vooroplopen op het gebied van data, innovatie en het centraal stellen van de klant. Dat blijkt uit het recent verschenen Data-Driven Marketing Onderzoek, waarvoor in samenwerking met GfK 420 Nederlanders werkzaam in de marketingsector zijn ondervraagd. DDMA-leden werken beduidend meer datagedreven dan de gemiddelde organisatie (92% vs. 64%). Ook sturen leden vaker op klant-KPI’s (63% vs. 38%) en werken ze vaker volgens agile principes (81% vs. 62%).

Erik Molkenboer

Voormalig Teamlead content & community | DDMA

Ook interessant

Lees meer
Creative |

Nieuw bloed in de DDMA Commissies Post, Creative en Search

De DDMA Commissies Post, Creative en Search hebben versterking gekregen. Olaf van Rijn, Business Development bij Whooz, Saskia Priester, Marketing Consultant & UX Designer bij Harvest Digital, en Ryan Peerkhan,…
Lees meer
DDMA |

Drie nieuwe leden in de DDMA Commissie E-mail

De DDMA Commissie E-mail heeft drie nieuwe commissieleden. Laura Wijnands, marketing automation specialist bij Bikkelhart, Maartje Janssen, customer journey consultant bij Yellowgrape, en Tom Blijleven, director of marketing operations bij…
Lees meer
DDMA |

DDMA zoekt Legal Counsel

Als Legal Counsel bij DDMA werk je in het hart van de Nederlandse marketingwereld. Die wereld staat nooit stil en strekt zich uit van digitale advertenties tot influencermarketing en van…