Spring naar content

DDMA is all about data, Sound of Data is all about voice. Aangezien data en voice steeds meer geïntegreerd raken is het lidmaatschap van de DDMA voor ons een logische keuze. Op die manier blijven wij automatisch op de hoogte van het laatste nieuws in dit vakgebied en kunnen we waar mogelijk deelnemen aan activiteiten. Lees verder…

Het werken met persoonsgegevens is complexer geworden. Daarom dragen we graag bij aan de verdere professionalisering van data driven marketing met als doel op de juiste manier samen te werken op het snijvlak van marketing, data en technologie. Lees meer…

Data is een essentieel onderdeel van al onze marketingactiviteiten. DDMA is voorloper op dit gebied en we zijn dan ook trots om deel uit te maken van dit toonaangevende netwerk. We willen onze kennis en expertise delen en zo een actieve bijdrage leveren aan het digital marketinglandschap. Zo hopen we alle partijen in en rond de DDMA te helpen de juiste datagedreven keuzes te maken voor duurzame online groei. Lees verder…

Brancheorganisatie DDMA zorgt ervoor dat wij op de hoogte blijven van nieuwe ontwikkelingen op het snijvlak marketing, data en privacy. Dit vinden wij niet alleen belangrijk voor onze eigen marketingactiviteiten, maar ook voor het waarborgen van data security in onze software. Daarnaast komen we graag in contact met andere organisaties middels commissies en events om kennis uit te wisselen. Lees meer…

Ons verdienmodel ligt rondom data & marketing. DDMA biedt ons toegang tot een relevant netwerk en de daarbij horende kennis om over deze onderwerpen uit te wisselen. Daarnaast zien we in privacy, en de daarbij behorende AVG en privacywetgeving, als het belangrijkste groeiende topic in dit domein. Dit zal de komende jaren in nog hogere mate belangrijk worden in de sustainability van bedrijven. Lees meer…

Bekijk hier al onze leden.

Nog geen lid van DDMA? Bekijk hier de voordelen van het lidmaatschap.

Sanne Fontaine

Voormalig Programmamanager & business development bij DDMA

Laurens Heijboer

Voormalig Relatiemanager bij DDMA

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

DDMA breidt team uit met Loraine Heijstek en Lune Veldhuizen

DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, heeft Loraine Heijstek aangesteld als partnership manager. Lune Veldhuizen gaat aan de slag als programmamanager.
Lees meer
DDMA |

Shampoo Bars en HEMA winnen Friends of Search Awards 2024

Tijdens Friends of Search 2024 zijn de winnaars van de Friends of Search Awards 2024 bekendgemaakt. In de categorie ‘Beste SEA’ (PPC) ging Shampoo Bars er met de overwinning vandoor.…
Lees meer
DDMA |

Inschrijving van de EMAS Battle of the Agencies 2024 geopend

Voor de DDMA EMAS Awards 2024 staat de Battle of the Agencies ook dit jaar op het programma. De inschrijving is vanaf vandaag geopend. Ambitieuze e-mailmarketingbureaus kunnen zich vanaf nu…