Spring naar content

Zij ging in gesprek over privacy, de implicaties van de GDPR (General Data Protection Regulation) en waarom bedrijven dringend een heldere visie op hun eigen data en marketing nodig hebben.

Diana Janssen: “Als je nu nog moet beginnen met het op orde krijgen van je datahuishouding dan zou ik me zorgen maken”

Luister hier de hele podcast 

Lees hier een artikel over de podcast op Adformatie

AVG statuscheck

Is jouw organisatie al klaar voor de AVG? Doe de statuscheck en bekijk hoe jouw organisatie ervoor staat. Naar de statuscheck

Meer over de GDPR

Leden van DDMA hebben toegang tot de  GDPR voorlichtingsdocumenten deel 1 t/m 10.
Marketingfacts heeft een reeds blogs over de GDPR verzameld geschreven door Matthias de Bruyne van DDMA.

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Genomineerden Customer Data Awards 2025 bekendgemaakt

DDMA maakt vandaag de genomineerden bekend voor de Customer Data Awards 2025. In totaal zijn zes organisaties genomineerd die volgens de vakjury uitblinken in het slim, effectief en verantwoord inzetten…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Elite – Marketing Operations: van essentieel en groeiend belang

Het is een onderwerp dat al jaren in de coulissen meedraait, maar steeds vaker vol in de schijnwerpers lijkt te komen en waarvan de functie een naam heeft gekregen: Marketing…
Lees meer
AVG |

Pseudoniem is niet altijd anoniem: duidelijkheid over datadeling met derden

Wat gebeurt er als je data deelt zonder namen, maar wél met codes? In een recente zaak rond een failliete Spaanse bank kreeg Deloitte van toezichthouder SRB honderden reacties van…