Spring naar content
Filters:
Sorteer op:
Lees meer
DDMA E-mail

Vacature: Lid DDMA Commissie E-mail (op vrijwilligersbasis)

Ben jij expert op het gebied van e-mailmarketing en wil je samen met andere professionals het vakgebied verder brengen? Dan is de DDMA Commissie E-mail dé plek voor jou om kennis te delen, trends te signaleren en impact te maken.
Lees meer
DDMA E-mail
Artikel |

Drukte in de inbox: 7 lessen voor piekmomenten in e-mailmarketing

De feestdagen staan voor de deur en de inbox trilt alweer van activiteit. Retailers bereiden zich voor op Black Friday, Cyber Monday en kerst. Voor marketeers betekent dat: hogere verzendvolumes en stijgende concurrentie. Hoe val je als emailmarketeer nu nog op in de mailboxes?
Lees meer
E-mail
Artikel |

Bot clicks in e-mails: hoe onderscheid je mens van machine in je statistieken?

Na dagenlang geknutsel met teksten, afbeeldingen en code is het zover: je nieuwsbrief is af. Je verstuurt ‘m en… ziet binnen no-time de opens en clicks binnenstromen. Geweldig nieuws, zou je denken. Maar schijn bedriegt. Die clicks kunnen afkomstig zijn van bots in plaats van…
Lees meer
E-mail
Artikel |

Making sense of messy data: How organisations can turn disconnected streams into real customer value with a CDP

Like many cultural venues and entertainment organisations, theatres, museums, and music halls often sit on a wealth of customer data – ticketing, website analytics, email engagement, surveys – but much of it lives in separate systems. This fragmentation makes it hard to see the full…
Lees meer
E-mail Legal
Nieuws |

Herziene Code E-mail goedgekeurd door Stichting Reclamecode

De herziene Code E-mail is officieel goedgekeurd door de Stichting Reclamecode (SRC). Dat betekent dat de veranderingen in de Code vanaf 15 augustus 2025 voor alle organisaties in Nederland gelden.
Lees meer
DDMA E-mail
Nieuws |

Winnaars DDMA EMAS Awards 2025 bekendgemaakt

Tijdens de uitreiking van de EMAS Awards, onderdeel van de jaarlijkse DDMA Email Marketing Automation Summit, zijn vandaag de winnaars bekendgemaakt. De EMAS Awards bekronen de meest innovatieve, effectieve en inspirerende prestaties op het gebied van e-mailmarketing en marketing automation.
Lees meer
E-mail
Interview |

A digital winter experience for train travelers

At NS, CRM specialists Daan Hulzinga and Adinda Nieuwstraten work on campaigns that encourage consumers to travel more often by train. One of the most distinctive campaigns they developed is Wintercity. “I had only been working at NS for a few months when we started…
Lees meer
E-mail
Artikel |

Smart personalization in motion: Harman International’s success module

How to keep personalization and email marketing running while migrating to a new data platform? That was the central question for Harman International, the company behind Harman Kardon and JBL. Harman International recently transitioned from an advanced platform to a compact tool that combines a…
Lees meer
E-mail
Artikel |

Hoe zorg je dat je e-mails in de inbox blijven belanden?

E-mailmarketing is geen kwestie meer van simpelweg “versturen en hopen op het beste.” De regels veranderen, de eisen worden strenger, en wie zijn techniek of data niet op orde heeft, merkt het meteen. Lagere openingspercentages, hogere bounce rates, of erger; de spamfolder. Maar wat veroorzaakt…
Lees meer
E-mail
Interview |

Acht jaar Battle of the Agencies: e-mailmarketing op het hoogste niveau

Acht edities lang is Ralph de Kruif betrokken geweest bij de ‘Battle of the Agencies’, een jaarlijks terugkerend hoogtepunt op de EMAS. Samen met interviewer Mark Kruisman blikt hij terug op de evolutie van dit unieke e-mailmarketingconcept.