Spring naar content

Vice-voorzitter van 2003 – 2009

Steun en toeverlaat van het DDMA bureau

Vakman en stijlvol dwarsdenker

Paul Kelder

Paul Kelder is niet meer. Zijn vrolijke ogen, zijn lichtvoetige sarcasme, zijn gezonde zelfspot, zijn savoir vivre: ze leven nog alleen in onze dierbare herinneringen. Hij is veel te vroeg gegaan.

Paul was medeoprichter van onze DDMA. Jarenlang was hij onze vicevoorzitter. Hij heeft de DDMA altijd gesteund, in woord en daad. Praktisch en wijs. Paul kon zaken vlijmscherp benoemen. Zijn inzicht in het menselijk handelen, paarde hij met een onverwoestbaar optimisme.

Paul was een echte ondernemer. Nooit bang. Hij schuwde de strijd niet. Hij was vooral niet bang om hard te werken. “Denk aan mij als ik sterf maar ga door met werken!” zei hij.

Zijn actieve bemoeienis met de DDMA was de laatste jaren minder. De gewone wisseling van de wacht. Maar zijn betrokkenheid bleef overeind. Hij wist goed wat er speelde. Hij heeft het DDMA bureau – zeker in de beginjaren – intensief terzijde gestaan. Als vakman en als inspirator.

We zullen Paul enorm missen. Als marketeer, als mentor en als mens.

Diana Janssen,

Directeur

Diana Janssen

Voormalig directeur bij DDMA

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Marketing als motor van een duurzame revolutie

De klimaatcrisis raakt ons allemaal. Als marketeers bevinden we ons op een unieke positie om het verschil te maken. Maar hoe doe je dat? En wat vraagt het van jou…
Lees meer
AI Act |

AI Impact Assessment voor verantwoord gebruik van AI in marketing

Hoe zorg je dat AI-systemen binnen marketing op een ethische, transparante en juridisch verantwoorde manier wordt ingezet, terwijl je bewust blijft van de mogelijke risico’s?
Lees meer
Creative |

Vacature: lid Commissie Creative (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam in de creatieve hoek van de marketingsector en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in…