
Middels ons lidmaatschap van DDMA blijven wij goed op de hoogte van de laatste trends, ontwikkelingen en vraagstukken vanuit de markt op het gebied van datagedreven marketing. Hierdoor verschaffen we additionele inzichten om onze klanten en partners nog beter te kunnen ondersteunen om hun digitale doelen te bereiken. Lees meer…

CARE is een ontwikkelingsorganisatie die in haar marketing- & communicatie activiteiten wil uitblinken in het centraal stellen van donateurs. Deze ambitie vereist expertise in effectief datagebruik, zodat we doelgericht en relevant kunnen communiceren naar onze doelgroep. Lees meer….

VGZ wil haar kennis verrijken en op de hoogte zijn van de nieuwste ontwikkelingen. Zodat we onze klanten een excellente klantbeleving bieden welke past binnen de privacy kaders. Ons lidmaatschap bij de DDMA biedt ons de mogelijkheid te sparren. Lees meer…

Met het DDMA lidmaatschap wil SRM actief kennis delen met de andere leden en de verkregen inzichten samen met de inzichten vanuit de DDMA-onderzoeken verwerken in de opleidingen. Zo kan SRM bijdragen aan het verbeteren van het kennisniveau over het gebruik van data en aan dat dit op een ethische en voor iedereen wenselijke manier gebeurt. Lees meer….
Ook interessant

DDMA en de Hogeschool van Amsterdam slaan handen ineen met masteropleiding

Ticketverkoop Digital Analytics Summit 2023 van start
