Spring naar content
Dyonne Kemper & Inge Wilbers-Loomans

Dyonne Kemper (Hartstichting): ‘Ik denk dat we vanuit de commissie goede doelen uitstekend kunnen helpen’

Dyonne begon haar telemarketingcarrière bij 2Contact en maakte daarna de overstap naar Socialcall, een callcenter speciaal voor goede doelen. Inmiddels werkt ze sinds maart 2022 bij de Hartstichting en is ze verantwoordelijk voor alle telemarketingcampagnes. Samen met haar collega’s uit team ‘doelgroepmarketing’ werft en behoudt ze donateurs om de droom van de Hartstichting – ‘Nederland hartgezonder maken’ – te verwezenlijken. Dyonne: ‘Nu ik bij een opdrachtgever werk kan ik mijn kennis en ervaring goed gebruiken. Binnen de Commissie wil ik graag de verbinder zijn tussen het kanaal telemarketing en goede doelen. Waar lopen goede doelen tegenaan als het gaat om telemarketing? Ik denk dat we vanuit de commissie goede doelen uitstekend kunnen helpen.’

Inge Wilbers-Loomans (Essent): ‘Er komen steeds meer regels bij die om veel creativiteit vragen, wil je succesvol blijven opereren’

Inge is al vanaf 2009 werkzaam bij Essent, eerst bij dochterorganisatie energiedirect.nl, en sinds 2015 in haar huidige rol als Channel Manager Outbound Call. Vanuit deze functie is ze ‘strategisch’ verantwoordelijk voor het outbound-call-kanaal. Samen met externe salespartners zorgt ze ervoor dat Essent op een eerlijke en transparante manier klanten aan zich bindt. Inge: ‘De telemarketingbranche is altijd in beweging. Wetgeving wordt steeds verder aangescherptr en er komen steeds meer regels bij die om veel creativiteit vragen, wil je succesvol blijven opereren. Hoe doe je dit dan? Ik heb veel zin om binnen de Commissie Telemarketing mijn ervaring in te zetten om mee te denken bij dit soort vraagstukken.’

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Legal |

Dit gaat er veranderen met de inwerkingtreding van de herziene Code Telemarketing

Vanaf 1 maart 2024 is de herziene Code Telemarketing daarmee voor leden van DDMA in werking getreden. De code wordt handhaafbaar zodra deze is goedgekeurd bij en door de Stichting…
Lees meer
Legal |

Reclamecode: Code voor Telemarketing

In de Reclamecode Telemarketing staan alle regels die de sector zichzelf oplegt. Deze regels zijn ondergebracht bij de Stichting Reclame Code en worden gehandhaafd door de Reclame Code Commissie. Deze…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Digital Humans: 11 insights over deze innovatieve vorm van klantcontact

Gepaard met alle ontwikkelingen rondom Generative AI zijn er ook ontwikkelingen op het gebied van Conversational AI. En dan in het bijzonder de komst van de meest geavanceerde vorm: Digital…