Spring naar content
Dyonne Kemper & Inge Wilbers-Loomans

Dyonne Kemper (Hartstichting): ‘Ik denk dat we vanuit de commissie goede doelen uitstekend kunnen helpen’

Dyonne begon haar telemarketingcarrière bij 2Contact en maakte daarna de overstap naar Socialcall, een callcenter speciaal voor goede doelen. Inmiddels werkt ze sinds maart 2022 bij de Hartstichting en is ze verantwoordelijk voor alle telemarketingcampagnes. Samen met haar collega’s uit team ‘doelgroepmarketing’ werft en behoudt ze donateurs om de droom van de Hartstichting – ‘Nederland hartgezonder maken’ – te verwezenlijken. Dyonne: ‘Nu ik bij een opdrachtgever werk kan ik mijn kennis en ervaring goed gebruiken. Binnen de Commissie wil ik graag de verbinder zijn tussen het kanaal telemarketing en goede doelen. Waar lopen goede doelen tegenaan als het gaat om telemarketing? Ik denk dat we vanuit de commissie goede doelen uitstekend kunnen helpen.’

Inge Wilbers-Loomans (Essent): ‘Er komen steeds meer regels bij die om veel creativiteit vragen, wil je succesvol blijven opereren’

Inge is al vanaf 2009 werkzaam bij Essent, eerst bij dochterorganisatie energiedirect.nl, en sinds 2015 in haar huidige rol als Channel Manager Outbound Call. Vanuit deze functie is ze ‘strategisch’ verantwoordelijk voor het outbound-call-kanaal. Samen met externe salespartners zorgt ze ervoor dat Essent op een eerlijke en transparante manier klanten aan zich bindt. Inge: ‘De telemarketingbranche is altijd in beweging. Wetgeving wordt steeds verder aangescherptr en er komen steeds meer regels bij die om veel creativiteit vragen, wil je succesvol blijven opereren. Hoe doe je dit dan? Ik heb veel zin om binnen de Commissie Telemarketing mijn ervaring in te zetten om mee te denken bij dit soort vraagstukken.’

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Legal |

Boete DGB Energie voor misleidende telefonische verkoop door intermediairs bevestigd door rechtbank

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) legde energieleverancier DGB Energie vorig jaar juni een boete op van 400.000 euro op, wegens het misleiden van consumenten bij het telefonisch verkopen van…
Lees meer
Telemarketing |

DDMA Telemarketing Benchmark 2023: aantal campagnes lager, relevantie hoger

Outbound telemarketing blijft een effectief middel om in contact te komen met (potentiële) klanten of donateurs. Dit blijkt uit de DDMA Telemarketing Benchmark 2023. 1 op de 5 consumenten (18%)…
Lees meer
Conversational AI |

NIEUW: DDMA publiceert whitepaper over de inzet van conversational AI binnen contactcenters

We moeten iets met conversational AI’, is een kreet die je weleens lukraak door de gangen van contactcenters hoort galmen. Het implementeren van Conversational AI om klantcontact te automatiseren is…