Spring naar content

De uitreiking van de Mobile Award vond plaats tijdens een speciale sessie van de DDMA Mobile Elite, waarin de absolute top van mobile specialisten regelmatig bij elkaar komt.

Simpel

Tikkie is in slechts drie maanden gebouwd . De app is te gebruiken door klanten van alle banken en maakt gebruik van iDeal om de betalingen uit te voeren. Freek de Steenwinkel, Lead Product Owner Tikkie bij ABN AMRO, gaf tijdens de Mobile Elite een inhoudelijke presentatie gaf over zijn succesproject. “We hebben geprobeerd een probleem op te lossen op de meest simpele manier die er was. Iets eenvoudigs maken is, anders dan mensen vaak denken, best moeilijk. Het is voor ons heel bijzonder dat de Mobile Elite, ons heeft uitgeroepen tot winnaar. Om zo’n prijs te krijgen van je vakgenoten is heel waardevol.”

Innovatief

Bart Fussel van aFrogleap namens de DDMA Commissie Mobile: “We zijn heel blij dat zoveel specialisten uit de Mobile Elite van Nederland mee hebben gestemd om te bepalen welke app of site de beste mobile experience biedt. Tikkie voldoet aan alle criteria; het lost een probleem op dat we allemaal hebben, is innovatief en heeft fantastische tractie. De bijna unanieme keuze van de mobile marketeers en product owners onderschrijft wat al meer dan een half miljoen gebruikers heeft overtuigd om de app te gebruiken.“

Tijdens DDMA Elite sessies komen de beste specialisten uit een vakgebied op uitnodiging bij elkaar om kennis over het vakgebied te vergroten en vakmanschap te stimuleren. De Mobile Elite wordt georganiseerd door de DDMA Commissie Mobile. Andere DDMA Elite sessies worden georganiseerd voor vakspecialisten in o.a. Search, Social, Digital Transformation en CRO.

Matina Levendi

Voormalig Secretaris Privacy Autoriteit bij DDMA

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: The Dutch are reducing their digital media use, what does this mean for marketing in 2026?

A significant proportion of the Dutch population is working to reduce their digital media use. 35% of the Dutch population wants to reduce their digital media use or is already…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: Nederlanders minderen digitaal mediagebruik, wat betekent dit voor marketing in 2026?

Een aanzienlijk deel van de Nederlanders is bezig met het terugdringen van digitaal mediagebruik. 35% van de Nederlanders wil het digitale mediagebruik verminderen of doet dat al. Onder jongeren (Gen…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Podcast Shaping the Future: Over personalisatie en de kunst van niets doen

Wat als personalisatie niet draait om méér communicatie, maar juist om het lef om soms even niets te doen? Het klinkt contra-intuïtief, maar voor Eneco pakte de kunst van stilzitten…