Spring naar content

Tijdens de Digital Analytics Summit gaan vooraanstaande sprekers in op  drie thema’s. Allereerst behandelen ze het technische aspect, met onderwerpen zoals GA4, BigQuery en serverside measurement. Ten tweede komen privacygerelateerde onderwerpen aan bod, die steeds belangrijker worden in het huidige juridische klimaat en het groeiende bewustzijn onder consumenten. Tot slot bieden de sprekers inspiratie op het gebied van organisatie en cultuur, bijvoorbeeld over hoe je een datateam kunt samenstellen.

De eerste bevestigde sprekers

Op dit moment werkt de organisatie hard aan het samenstellen van een indrukwekkende line-up. De eerste sprekers zijn al bekend. Niemand minder dan Simo Ahava (Simmer) en Lea Pica (Story-Driven Data by Lea Pica), Anna Lewis (Polk Dot Data), Naomi Smulders (Funda) en Yiğit Yazgı (Just Eat Takeaway.com) betreden op 10 oktober het podium. Meer sprekers worden binnenkort aangekondigd. 

Over de DDMA Digital Analytics Summit

De Digital Analytics Summit is een initiatief van DDMA en de DDMA Commissie Digital Analytics. De commissie beschouwt digitale analytics als de kern van inzicht en optimalisatie van diverse digitale kanalen en platformen, zoals websites en apps. Met de Summit wil de commissie professionals in data, analytics en digital marketing opleiden met kennis over het optimaal verzamelen, verwerken, analyseren en rapporteren van data, evenals over de tools, technieken en regelgeving die hierbij komen kijken.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Ticketverkoop Digital Analytics Summit 2024 van start

DDMA organiseert op 10 oktober 2024 de derde editie van de DDMA Digital Analytics Summit, in B. Amsterdam. Dit evenement is dé plek in Nederland voor kennisuitwisseling en netwerken op…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Commissies Social Media, Digital Analytics en Data, Decisions & Engagement krijgen versterking

Nieuwe bloed binnen onze commissies. Anouk Kramer, social advertising director bij dentsu, Monique Hartvelt-Zwanenburg, omnichannel campaigning specialist bij Odido, en Lex Jacobs, business development bij Blend360, zijn ieder toegetreden tot…
Lees meer
Artificial Intelligence |

De grootste trends in data-driven marketing voor 2024 (volgens de commissies van DDMA)

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2024 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Zoals elk jaar zetten de…