Spring naar content

Tijdens de Digital Analytics Summit gaan vooraanstaande sprekers in op  drie thema’s. Allereerst behandelen ze het technische aspect, met onderwerpen zoals GA4, BigQuery en serverside measurement. Ten tweede komen privacygerelateerde onderwerpen aan bod, die steeds belangrijker worden in het huidige juridische klimaat en het groeiende bewustzijn onder consumenten. Tot slot bieden de sprekers inspiratie op het gebied van organisatie en cultuur, bijvoorbeeld over hoe je een datateam kunt samenstellen.

De eerste bevestigde sprekers

Op dit moment werkt de organisatie hard aan het samenstellen van een indrukwekkende line-up. De eerste sprekers zijn al bekend. Niemand minder dan Simo Ahava (Simmer) en Lea Pica (Story-Driven Data by Lea Pica), Anna Lewis (Polk Dot Data), Naomi Smulders (Funda) en Yiğit Yazgı (Just Eat Takeaway.com) betreden op 10 oktober het podium. Meer sprekers worden binnenkort aangekondigd. 

Over de DDMA Digital Analytics Summit

De Digital Analytics Summit is een initiatief van DDMA en de DDMA Commissie Digital Analytics. De commissie beschouwt digitale analytics als de kern van inzicht en optimalisatie van diverse digitale kanalen en platformen, zoals websites en apps. Met de Summit wil de commissie professionals in data, analytics en digital marketing opleiden met kennis over het optimaal verzamelen, verwerken, analyseren en rapporteren van data, evenals over de tools, technieken en regelgeving die hierbij komen kijken.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Digital Analytics |

Third-Party Cookies: Where We Are and What’s Next

The digital advertising world is in a stalemate between two opposing forces: the growing demand for user privacy and the need for effective, data-driven advertising. Third-party cookies are caught in…
Lees meer
Digital Analytics |

Look-alike Modeling: A Comprehensive Guide to Customer Acquisition

Effective targeting is essential for maximizing return on analytics and advertising investments. Look-alike modeling, a data-driven approach, can increase ROI by up to 30% by identifying high-value prospects more accurately…
Lees meer
Cookies |

The Challenges and Opportunities of data collection in today’s Digital Era

Being able to track and collect the data you want from your website is no longer a given. The digital landscape has changed so much, not only on a technical…