Spring naar content

Juryvoorzitter Frans Reichardt: “De jury is enthousiast over het aantal en het niveau van de inzendingen. We zien bewegingen in e-mailmarketing die zich in voorgaande jaren al voorzichtig aftekenden, nu versterkt doorzetten. Denk aan het gebruik van algoritmen om e-mails nog relevanter te maken voor de individuele ontvanger, betere afstemming op de customer journey en het meewegen van klantbeleving als KPI voor effectiviteit van e-mail. Het kanaal blijft zich hiermee verder ontwikkelen.

Vorig won FrieslandCampina de award voor de beste E-mail Campagne met de campagne ‘Eurosparen’ en Kim de Klerk, toen nog werkzaam bij NS en inmiddels bij Knab, werd verkozen tot E-mail Professional van het Jaar. RapidSugar was de beste in de Battle of the Agencies. RapidSugar is dit jaar wederom genomineerd voor hetzelfde onderdeel, samen met Add to Favorites en OMG. De drie bureaus gaan een e-mail ontwikkelen die verstuurd wordt door Holland Casino, de opdrachtgever van deze bureaustrijd tijdens deze editie.

Google toegevoegd aan sprekersline-up Email Summit

Naast de aankondiging van de genomineerden voor de Email Awards maakt de organisatie ook bekend dat Filip Stanis, Developer Advocate bij Google, is toegevoegd aan de sprekersline-up van de Email Summit. Het volledige programma ziet er als volgt uit:

De DDMA Email Summit vindt plaats op donderdag 20 juni in de Kromhouthal in Amsterdam. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt mede georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail. De Email Summit wordt mede mogelijk gemaakt door haar sponsoren: e-VillageSalesforceEmarkRapidsugarSelligentFlowmailer100%EMAILMeasuremailAdd to FavoritesBikkelhartWebpowerDoornvogelOMG en Stripo.

Martina van Middelkoop

Voormalig Programmamanager bij DDMA

Ook interessant

Lees meer
Marketingteam van de toekomst |

5 ways to navigate the Waves of Personalization

In today’s fast-paced, digital landscape, individuals may encounter up to 10,000 brand interactions per day. Many of these claim to be personally dedicated to you. But in the end, how…
Lees meer
Fondsenwerving |

Chiara Padalino en Jeroen Beelen (Save the Children): ‘Door te kiezen voor een best-of-breed oplossing zijn we niet afhankelijk van één leverancier’

Save the Children heeft de kracht van data en digitalisering omarmd om hun fondsenwerving naar nieuwe hoogten te tillen. In 2015 begonnen ze met een nieuwe, ambitieuze en datagedreven strategie…
Lees meer
Legal |

Boete DGB Energie voor misleidende telefonische verkoop door intermediairs bevestigd door rechtbank

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) legde energieleverancier DGB Energie vorig jaar juni een boete op van 400.000 euro op, wegens het misleiden van consumenten bij het telefonisch verkopen van…