Spring naar content

Juryvoorzitter Frans Reichardt: “De jury is enthousiast over het aantal en het niveau van de inzendingen. We zien bewegingen in e-mailmarketing die zich in voorgaande jaren al voorzichtig aftekenden, nu versterkt doorzetten. Denk aan het gebruik van algoritmen om e-mails nog relevanter te maken voor de individuele ontvanger, betere afstemming op de customer journey en het meewegen van klantbeleving als KPI voor effectiviteit van e-mail. Het kanaal blijft zich hiermee verder ontwikkelen.

Vorig won FrieslandCampina de award voor de beste E-mail Campagne met de campagne ‘Eurosparen’ en Kim de Klerk, toen nog werkzaam bij NS en inmiddels bij Knab, werd verkozen tot E-mail Professional van het Jaar. RapidSugar was de beste in de Battle of the Agencies. RapidSugar is dit jaar wederom genomineerd voor hetzelfde onderdeel, samen met Add to Favorites en OMG. De drie bureaus gaan een e-mail ontwikkelen die verstuurd wordt door Holland Casino, de opdrachtgever van deze bureaustrijd tijdens deze editie.

Google toegevoegd aan sprekersline-up Email Summit

Naast de aankondiging van de genomineerden voor de Email Awards maakt de organisatie ook bekend dat Filip Stanis, Developer Advocate bij Google, is toegevoegd aan de sprekersline-up van de Email Summit. Het volledige programma ziet er als volgt uit:

De DDMA Email Summit vindt plaats op donderdag 20 juni in de Kromhouthal in Amsterdam. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt mede georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail. De Email Summit wordt mede mogelijk gemaakt door haar sponsoren: e-VillageSalesforceEmarkRapidsugarSelligentFlowmailer100%EMAILMeasuremailAdd to FavoritesBikkelhartWebpowerDoornvogelOMG en Stripo.

Martina van Middelkoop

Voormalig Programmamanager bij DDMA

Ook interessant

Lees meer
Cookies |

‘Cookieless World’: mogelijk niet zo cookieless?

Maandag 22 juli maakte het team van Chrome het besluit bekend om (voor nu) third-party cookies toch te behouden. Hiermee herroept Google zijn eerdere beslissing om deze cookies standaard uit…
Lees meer
Legal |

Zo creëer jij écht relevante, datagedreven telemarketingcampagnes

Telemarketing staat al jaren onder druk, met strengere regels in de Telecommunicatiewet en de Code Telemarketing tot gevolg. Door al die veranderingen wordt er van adverteerders en contactcenters veel gevraagd.…
Lees meer
AI Act |

De AI Act treedt binnenkort in werking: Een blik vooruit op verantwoord en innovatief gebruik van AI

Op vrijdag 12 juli is de officiële versie van de AI Act gepubliceerd! Deze wetgeving, die al lange tijd in de maak is, is een verordening opgesteld door de Europese…