The nominated agencies will work on developing an email campaign for Brabantia in the coming months. On June 27, they will present their cases to the EMAS 2024 audience, culminating in the announcement of the winner by Brabantia. The agency with the best results will ultimately take home the victory.
About the Battle of the Agencies and the DDMA EMAS Awards
The Battle of the Agencies is part of the DDMA EMAS Awards. The awards ceremony will take place during EMAS 2024 on June 27, 2024, at Circa Amsterdam. The event is an initiative of DDMA, the industry association for data and marketing, and is co-organized by the DDMA Email Committee.
Ook interessant
Lees meer
DDMA
|
Vacature: Lid DDMA Commissie E-mail (op vrijwilligersbasis)
Ben jij expert op het gebied van e-mailmarketing en wil je samen met andere professionals het vakgebied verder brengen? Dan is de DDMA Commissie E-mail dé plek voor jou om…
Lees meer
DDMA
|
Drukte in de inbox: 7 lessen voor piekmomenten in e-mailmarketing
De feestdagen staan voor de deur en de inbox trilt alweer van activiteit. Retailers bereiden zich voor op Black Friday, Cyber Monday en kerst. Voor marketeers betekent dat: hogere verzendvolumes…
Lees meer
E-mail
|
Bot clicks in e-mails: hoe onderscheid je mens van machine in je statistieken?
Na dagenlang geknutsel met teksten, afbeeldingen en code is het zover: je nieuwsbrief is af. Je verstuurt ‘m en… ziet binnen no-time de opens en clicks binnenstromen. Geweldig nieuws, zou…