Spring naar content

Spreker: Aleyda Solís
Organisatie: Orainti
Case: Voice Search Optimization
Datum: 6 februari 2019
Event:Friends of Search 2019

Search case: Voice Search Optimization – Orainti

Download (5,44 MB)

Ook interessant

Lees meer
Post |

Post-Case Greenwheels: Direct mail als strategisch instrument voor gerichte klantbenadering

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…
Lees meer
Post |

Post-case Cloudpillo: Direct mail als sleutel tot hernieuwde klantactivatie

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…
Lees meer
E-mail |

Meaningful Email Communication: How Naviva, Spotler, and SOLVM Truly Reach Parents

The collaboration between the maternity care organization Naviva Kraamzorg, marketing partner SOLVM, and technology partner Spotler clearly demonstrates that email can be a powerful communication channel—if done correctly. The three…