Spreker: Christi Olson
Organisatie: Microsoft
Case:  Optimizing Search in a Conversational AI world
Inhoud: Search – SEA – SEO
Datum: 6 februari 2019
Event: Friends of Search 2019
Search case: Optimizing Search in a Conversational AI world – Microsoft
Download (11,94 MB)Ook interessant
 
                                    
                Lees meer
            
        
                                                                            
                            Post
                        
                                             |
                                                                            
                                                
        
        Post-Case Elke Dierenarts: Direct mail als krachtig middel voor klantbetrokkenheid en respons
                De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…
            
             
                                    
                Lees meer
            
        
                                                                            
                            Post
                        
                                             |
                                                                            
                                                
        
        Post-Case Greenwheels: Direct mail als strategisch instrument voor gerichte klantbenadering
                De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…
            
             
                                    
                Lees meer
            
        
                                                                            
                            Post
                        
                                             |
                                                                            
                                                
        
        Post-case Cloudpillo: Direct mail als sleutel tot hernieuwde klantactivatie
                De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…