Spring naar content

Spreker:  Alouette Edens
Organisatie: Schiphol
Case: How Schiphol uses a DMP to show relevant messages to passengers
Inhoud: Search – SEA – SEO
Datum: 6 februari 2019
Event:Friends of Search 2019

Search case: How Schiphol uses a DMP to show relevant messages to passengers – Schiphol

Download (2 MB)

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

AI-case Bol.com: Invloed van corona op voorspelmodellen

Welke invloed had corona op de voorspelmodellen van bol.com? Daar spraken Cátia Silva en Erick Webbe over tijdens de DDMA Afternoon Update AI op 11 november 2021.
Lees meer
Digital Marketing Transformation |

Zo is Philips tot een volwassen Martech-Stack gekomen

Met een steeds veranderend aanbod van duizenden marketingtools is het creëren van een volwassen martech-stack voor veel organisaties een grote uitdaging. Graag laat ik zien welke lessen we bij Philips…
Lees meer
Fondsenwerving |

De Fietsersbond werft nieuwe leden met een hypergepersonaliseerde E-mailcampagne

De Fietsersbond, RaisingResults en ENRA verzekeringen hebben de handen ineengeslagen in een campagne waarin zij fietsverzekeringsklanten activeren om lid te worden van de Fietsersbond (en lid te blijven), zonder klantgegevens…