Spreker: Kirsty Hulse
Organisatie: Manyminds
Case: An SEO Creative (R)evolution: using data and ideas to stay ahead
Inhoud: Search – SEA – SEO
Datum: 6 februari 2019
Event:Friends of Search 2019
Search case: An SEO Creative (R)evolution: using data and ideas to stay ahead – Manyminds
Download (3,32 MB)Ook interessant
Lees meer
Artificial Intelligence
|
AI-case: A/B testen van KLM naar nieuwe hoogtes met AI
De DDMA commissies willen marketeers inspireren en overtuigen van de toegevoegde waarde die AI kan bieden voor marketing. AI is niet langer toekomstmuziek, maar een essentieel instrument waarmee bedrijven hun…
Lees meer
Post
|
Post-case: Stem de look & feel van post goed af op je doelgroep
De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…
Lees meer
Post
|
Post-case: Meer personalisatie door middel van post
De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…