Spring naar content
Diana Janssen

“Op mijn eerste werkdag kreeg ik de sleutel van twee kale kamers op het Science Park, een bedrijventerrein aan de rand van Amsterdam. De DDMA woonde gratis in bij Paul Kelder, bestuurslid en een van de aardigste mannen van Nederland. Er stonden vier kartonnen dozen waarin vooral een akelig korte ledenlijst zat. 

Dat was de DDMA in 2006. Niet helemaal trouwens. Er was ook een flinke schuld.  

Monique Rutten was de tweede medewerker. Daarna kwam Jitty van Doodewaerd. En daarna vele anderen. Zij maakten het team DDMA. Ze bleven vaak jarenlang zonder dat de samenwerking ooit sleets werd. Hun vanzelfsprekende, niet aflatende enthousiasme heeft me al die jaren gedragen. Net als het vertrouwen dat ik telkens weer kreeg van het verenigingsbestuur en van de leden.

Het team bouwde de DDMA uit tot de solide organisatie die het nog steeds is. Tot een organisatie die de leden voedt met kennis en inspiratie. Tot een vanzelfsprekende en invloedrijke gesprekspartner voor de overheid. Tot een betrouwbare partner voor de SRC en de andere brancheverenigingen en lobbyorganisaties. En DDMA is grensverleggend. De focus op data en privacy had de DDMA al voordat iemand van de AVG had gehoord. De aandacht voor Influencermarketing en AI bewijst dat we de blik vooruit zijn blijven houden.

Dat is de club. Inspirerend. Verbindend. Vooruitkijkend. Maar bovenal gedreven door een geweldige groep mensen.”

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Privacy Waarborg in de praktijk: dit zijn de inzichten uit 2024

Het Compliance Comité heeft haar Jaarbericht 2024 gepubliceerd. Dit onafhankelijke comité beoordeelt audits voor het toekennen van het DDMA Privacy Waarborg, een keurmerk dat organisaties helpt inzicht te krijgen in…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Nieuw! DDMA organiseert studiereis naar Boston: AI in context

Van 7 t/m 13 december 2025 organiseert DDMA een nieuwe vorm van verdieping voor marketingprofessionals: een volledig verzorgde studiereis naar Boston. Samen met Studium Travel – specialist in marketing-kennisreizen voor…
Lees meer
Creative |

Nieuwe gezichten in de DDMA Commissies Creative, Telemarketing & Fieldmarketing

De DDMA Commissies Creative, Telemarketing en Fieldmarketing verwelkomen nieuwe leden. Met hun brede ervaring, persoonlijke drijfveren en frisse visie zijn Jerry Smit (Kalff), Chris de Leeuw (PARTOF), Joost Ritter (ROSCOM),…