Spring naar content
Diana Janssen

“Op mijn eerste werkdag kreeg ik de sleutel van twee kale kamers op het Science Park, een bedrijventerrein aan de rand van Amsterdam. De DDMA woonde gratis in bij Paul Kelder, bestuurslid en een van de aardigste mannen van Nederland. Er stonden vier kartonnen dozen waarin vooral een akelig korte ledenlijst zat. 

Dat was de DDMA in 2006. Niet helemaal trouwens. Er was ook een flinke schuld.  

Monique Rutten was de tweede medewerker. Daarna kwam Jitty van Doodewaerd. En daarna vele anderen. Zij maakten het team DDMA. Ze bleven vaak jarenlang zonder dat de samenwerking ooit sleets werd. Hun vanzelfsprekende, niet aflatende enthousiasme heeft me al die jaren gedragen. Net als het vertrouwen dat ik telkens weer kreeg van het verenigingsbestuur en van de leden.

Het team bouwde de DDMA uit tot de solide organisatie die het nog steeds is. Tot een organisatie die de leden voedt met kennis en inspiratie. Tot een vanzelfsprekende en invloedrijke gesprekspartner voor de overheid. Tot een betrouwbare partner voor de SRC en de andere brancheverenigingen en lobbyorganisaties. En DDMA is grensverleggend. De focus op data en privacy had de DDMA al voordat iemand van de AVG had gehoord. De aandacht voor Influencermarketing en AI bewijst dat we de blik vooruit zijn blijven houden.

Dat is de club. Inspirerend. Verbindend. Vooruitkijkend. Maar bovenal gedreven door een geweldige groep mensen.”

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: lid Commissie Influencer Marketing werkzaam bij adverteerder (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam binnen influencermarketing en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in Nederland? Dan is de DDMA…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMO 2025: Hoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketing

Marketeers willen het volledige potentieel van datagedreven marketing benutten, maar worden vaak teruggefloten door de realiteit. Het Data-Driven Marketing Onderzoek 2025 (DDMO), afgenomen bij 532 marketingprofessionals, onthult een duidelijke afstand…
Lees meer
DDMA |

DDMA Ledenagenda 2025 Q3 en Q4

Het is alweer september, hét startsein van de DDMA Ledenagenda voor de tweede helft van 2025. Ook dit najaar belooft het weer een inspirerend jaar te worden, boordevol kennis en…