Spring naar content
Diana Janssen

“Op mijn eerste werkdag kreeg ik de sleutel van twee kale kamers op het Science Park, een bedrijventerrein aan de rand van Amsterdam. De DDMA woonde gratis in bij Paul Kelder, bestuurslid en een van de aardigste mannen van Nederland. Er stonden vier kartonnen dozen waarin vooral een akelig korte ledenlijst zat. 

Dat was de DDMA in 2006. Niet helemaal trouwens. Er was ook een flinke schuld.  

Monique Rutten was de tweede medewerker. Daarna kwam Jitty van Doodewaerd. En daarna vele anderen. Zij maakten het team DDMA. Ze bleven vaak jarenlang zonder dat de samenwerking ooit sleets werd. Hun vanzelfsprekende, niet aflatende enthousiasme heeft me al die jaren gedragen. Net als het vertrouwen dat ik telkens weer kreeg van het verenigingsbestuur en van de leden.

Het team bouwde de DDMA uit tot de solide organisatie die het nog steeds is. Tot een organisatie die de leden voedt met kennis en inspiratie. Tot een vanzelfsprekende en invloedrijke gesprekspartner voor de overheid. Tot een betrouwbare partner voor de SRC en de andere brancheverenigingen en lobbyorganisaties. En DDMA is grensverleggend. De focus op data en privacy had de DDMA al voordat iemand van de AVG had gehoord. De aandacht voor Influencermarketing en AI bewijst dat we de blik vooruit zijn blijven houden.

Dat is de club. Inspirerend. Verbindend. Vooruitkijkend. Maar bovenal gedreven door een geweldige groep mensen.”

Bob Younge

Voormalig Contentspecialist | DDMA

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Nieuwe leden in de Commissie Telemarketing

De DDMA Commissie Telemarketing krijgt versterking van drie ervaren krachten: Arjen van Eeuwen (DMCC), Daniel Zwarts (2Contact) en Simone Mercx (Artsen zonder Grenzen). Met hun gezamenlijke focus op kwaliteit, data,…
Lees meer
DDMA |

DDMA Wrapped 2025 – Terugblik op een jaar vol impact

Bedankt! Dankzij onze leden en kennispartners kijken we terug op een betekenisvol jaar.
Lees meer
Creative |

Nieuwe gezichten in de commissies Influencer Marketing, Post en Creative

De DDMA Commissies Influencer Marketing, Post en Creative verwelkomen ieder een nieuwe lid. Jorrit Pier Eringa (Snapchat), Coert Knijnenberg (Nic. Oud) en Eva Schröder (Odido) brengen ieder hun eigen expertise…