Spring naar content
Diana Janssen

“Op mijn eerste werkdag kreeg ik de sleutel van twee kale kamers op het Science Park, een bedrijventerrein aan de rand van Amsterdam. De DDMA woonde gratis in bij Paul Kelder, bestuurslid en een van de aardigste mannen van Nederland. Er stonden vier kartonnen dozen waarin vooral een akelig korte ledenlijst zat. 

Dat was de DDMA in 2006. Niet helemaal trouwens. Er was ook een flinke schuld.  

Monique Rutten was de tweede medewerker. Daarna kwam Jitty van Doodewaerd. En daarna vele anderen. Zij maakten het team DDMA. Ze bleven vaak jarenlang zonder dat de samenwerking ooit sleets werd. Hun vanzelfsprekende, niet aflatende enthousiasme heeft me al die jaren gedragen. Net als het vertrouwen dat ik telkens weer kreeg van het verenigingsbestuur en van de leden.

Het team bouwde de DDMA uit tot de solide organisatie die het nog steeds is. Tot een organisatie die de leden voedt met kennis en inspiratie. Tot een vanzelfsprekende en invloedrijke gesprekspartner voor de overheid. Tot een betrouwbare partner voor de SRC en de andere brancheverenigingen en lobbyorganisaties. En DDMA is grensverleggend. De focus op data en privacy had de DDMA al voordat iemand van de AVG had gehoord. De aandacht voor Influencermarketing en AI bewijst dat we de blik vooruit zijn blijven houden.

Dat is de club. Inspirerend. Verbindend. Vooruitkijkend. Maar bovenal gedreven door een geweldige groep mensen.”

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

De nieuwe Code Reclame via E-mail: dit zijn de 4 belangrijkste veranderingen

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op donderdag 27 maart is de nieuwe versie van de Code Reclame via E-mail aangenomen door de leden van DDMA. Deze is van kracht voor alle…
Lees meer
DDMA |

Kaartverkoop DDMA Digital Analytics Summit 2025 van start

De kaartverkoop voor de Digital Analytics Summit 2025 is gestart. Het event vindt plaats op donderdag 9 oktober in B. Amsterdam en is hét jaarlijkse moment waarop digital analytics-professionals in…
Lees meer
DDMA |

Nieuwe leden voor de DDMA Commissie Experimentation & Optimisation

De DDMA Commissies AI, Experimentation & Optimisation en Digital Analytics verwelkomen vijf nieuwe gezichten. Emma van Dalen (Nationale Postcode Loterij), Wing Yee Tang (DPG Media) en Justin van Tol (iO)…