We vragen onder meer naar de meest gebruikte dataplatformen- en technieken, de inzet van kanalen en de grootste marketinguitdagingen. Zo kun jij je op het gebied van data en technologie vergelijken met andere organisaties. Doe je mee? Onder de deelnemers verloten we drie bol.com cadeaubonnen van €50. Het kost je +/- 10 minuten. Alvast bedankt!
We vragen onder meer naar de meest gebruikte dataplatformen- en technieken, de inzet van kanalen en de grootste marketinguitdagingen. Zo kun jij je op het gebied van data en technologie vergelijken met andere organisaties. Doe je mee? Onder de deelnemers verloten we drie bol.com cadeaubonnen van €50. Het kost je +/- 10 minuten. Alvast bedankt!
Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Media Effectiviteits Meting (MEM): Essentieel voor Efficiënte Groei
In het dynamische marketinglandschap van vandaag is media effectiviteits-meting (MEM) een sleutel tot groei. Nu consumenten meer privacy eisen en technologieën snel veranderen, volstaan traditionele meetmethoden niet langer. MEM draait…

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Gen-Z kijkt anders, praat anders, werkt anders
DDMA lanceerde Perspectives: een nieuw kwartaal-event over hot topics in marketing. Wat verwacht Gen-Z van merken? En hoe kijken die aan tegen werk, media en communicatie? Vragen die bij veel…

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Ticketverkoop DDMA NEXT 2025 gestart: ontdek waar marketing naartoe beweegt
De ticketverkoop voor DDMA NEXT 2025 is officieel gestart. Op donderdag 27 november 2025 in Hotel Arena Amsterdam organiseert DDMA opnieuw hét event voor marketing-, data- en communicatiebeslissers die verder…