Spring naar content

We vragen onder meer naar de meest gebruikte dataplatformen- en technieken, de inzet van kanalen en de grootste marketinguitdagingen. Zo kun jij je op het gebied van data en technologie vergelijken met andere organisaties. Doe je mee? Onder de deelnemers verloten we drie bol.com cadeaubonnen van €50. Het kost je +/- 10 minuten. Alvast bedankt! 

We vragen onder meer naar de meest gebruikte dataplatformen- en technieken, de inzet van kanalen en de grootste marketinguitdagingen. Zo kun jij je op het gebied van data en technologie vergelijken met andere organisaties. Doe je mee? Onder de deelnemers verloten we drie bol.com cadeaubonnen van €50. Het kost je +/- 10 minuten. Alvast bedankt! 

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Commissies Social Media, Digital Analytics en Data, Decisions & Engagement krijgen versterking

Nieuwe bloed binnen onze commissies. Anouk Kramer, social advertising director bij dentsu, Monique Hartvelt-Zwanenburg, omnichannel campaigning specialist bij Odido, en Lex Jacobs, business development bij Blend360, zijn ieder toegetreden tot…
Lees meer
Artificial Intelligence |

De grootste trends in data-driven marketing voor 2024 (volgens de commissies van DDMA)

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2024 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Zoals elk jaar zetten de…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Lisette Gouda (ANWB): De personalisatiereis van ANWB

In 2020 behaalde de ANWB de DDMA Customer Data Award met hun personalisatiecase, waarbij ze met behulp van een doordacht architectuurmodel de dienstverlening verbeterden en een aanzienlijke cultuurverandering doorgingen. Van…