Spring naar content

We vragen onder meer naar de meest gebruikte dataplatformen- en technieken, de inzet van kanalen en de grootste marketinguitdagingen. Zo kun jij je op het gebied van data en technologie vergelijken met andere organisaties. Doe je mee? Onder de deelnemers verloten we drie bol.com cadeaubonnen van €50. Het kost je +/- 10 minuten. Alvast bedankt! 

We vragen onder meer naar de meest gebruikte dataplatformen- en technieken, de inzet van kanalen en de grootste marketinguitdagingen. Zo kun jij je op het gebied van data en technologie vergelijken met andere organisaties. Doe je mee? Onder de deelnemers verloten we drie bol.com cadeaubonnen van €50. Het kost je +/- 10 minuten. Alvast bedankt! 

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

Versterking voor DDMA Commissies AI, Creative, Social Media en Data, Decisions & Engagement

Vier DDMA-commissies verwelkomen ieder een nieuw commissielid. Cora Everaarts (Head of Marketing Activation bij Roompot & Landal GreenParks), Eelco van Kuik (Managing partner & Founder van Onesecondbefore), Jos Majoor (Strateeg/Team…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Inschrijving DDMA Customer Data Awards 2024 geopend

Op 28 november tijdens DDMA Next worden voor de 18e keer de DDMA Customer Data Awards uitgereikt. De organisaties die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Commissies Social Media, Digital Analytics en Data, Decisions & Engagement krijgen versterking

Nieuwe bloed binnen onze commissies. Anouk Kramer, social advertising director bij dentsu, Monique Hartvelt-Zwanenburg, omnichannel campaigning specialist bij Odido, en Lex Jacobs, business development bij Blend360, zijn ieder toegetreden tot…