Spring naar content

Om deze vragen te beantwoorden staat de DDMA Barometer dit jaar wederom in het teken van de cookieless world. Met deze enquête brengt de DDMA Commissie Digital Marketing Transformation in kaart in hoeverre de marketingsector omgaat met deze veranderingen. Doe jij ook mee? Met de resultaten kun jij je eigen organisatie straks vergelijken met andere organisaties. Het kost je maximaal 5 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 kaarten voor een DDMA-congres naar keuze. Alvast bedankt!

Ook vorig jaar deden we onderzoek naar de cookieless world. Slechts 9% van de 162 ondervraagde organisaties gaf toen aan klaar te zijn voor de veranderingen. Bekijk hier alle cijfers van de DDMA Barometer 2021.

Ook interessant

Lees meer
AVG |

Duidelijkheid over cookiebanners: wat moet er volgens de AP op laag 1 en 2 staan? 

Met 50 waarschuwingen aan organisaties en een aantal boetes verder omtrent foute cookiebanners, heeft de Autoriteit Persoonsgegevens (AP) getoond dat het thema cookies hoog op de agenda staat. De AP…
Lees meer
AI Act |

AI & Cookies: Wat mag volgens de cookiebepaling?

Als online marketeer werk je dagelijks met klantdata en trackingtechnologie. Wat veel professionals zich niet realiseren: AI speelt hier een steeds grotere, vaak onzichtbare rol – van 360°-klantprofielen tot lookalike…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Privacy Monitor 2025: Transparante informatievoorziening rondom online privacy en data delen loont

Nederlandse consumenten zijn steeds bewuster van hun online privacy, maar ervaren nog altijd beperkte controle bij het delen van hun data. Dat blijkt uit de DDMA Privacy Monitor 2025, die…