Spring naar content

Om deze vragen te beantwoorden staat de DDMA Barometer dit jaar wederom in het teken van de cookieless world. Met deze enquête brengt de DDMA Commissie Digital Marketing Transformation in kaart in hoeverre de marketingsector omgaat met deze veranderingen. Doe jij ook mee? Met de resultaten kun jij je eigen organisatie straks vergelijken met andere organisaties. Het kost je maximaal 5 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 kaarten voor een DDMA-congres naar keuze. Alvast bedankt!

Ook vorig jaar deden we onderzoek naar de cookieless world. Slechts 9% van de 162 ondervraagde organisaties gaf toen aan klaar te zijn voor de veranderingen. Bekijk hier alle cijfers van de DDMA Barometer 2021.

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

De grootste trends in data-driven marketing voor 2024 (volgens de commissies van DDMA)

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2024 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Zoals elk jaar zetten de…
Lees meer
AVG |

Reclamevrije abonnementen op Facebook en Instagram: 4 juridische lessen voor paywalls

Recent oordeelde de Europese rechter dat toestemming vereist is voor gepersonaliseerde advertenties op Facebook en Instagram. Naar aanleiding daarvan kondigt Meta nu een advertentievrije variant van beide diensten aan. Vanaf…
Lees meer
Cookies |

Harnessing First-Party Data: A Balance of Knowledge and Trust

Data has always been an invaluable asset, and this won’t change in the foreseeable future. On the contrary, due to the many developments in the online world, data is becoming…