Om deze vragen te beantwoorden staat de DDMA Barometer dit jaar wederom in het teken van de cookieless world. Met deze enquête brengt de DDMA Commissie Digital Marketing Transformation in kaart in hoeverre de marketingsector omgaat met deze veranderingen. Doe jij ook mee? Met de resultaten kun jij je eigen organisatie straks vergelijken met andere organisaties. Het kost je maximaal 5 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 kaarten voor een DDMA-congres naar keuze. Alvast bedankt!
Ook vorig jaar deden we onderzoek naar de cookieless world. Slechts 9% van de 162 ondervraagde organisaties gaf toen aan klaar te zijn voor de veranderingen. Bekijk hier alle cijfers van de DDMA Barometer 2021.
Ook interessant
Lees meer
Cookies
|
The Challenges and Opportunities of data collection in today’s Digital Era
Being able to track and collect the data you want from your website is no longer a given. The digital landscape has changed so much, not only on a technical…
Lees meer
Cookies
|
‘Cookieless World’: mogelijk niet zo cookieless?
Maandag 22 juli maakte het team van Chrome het besluit bekend om (voor nu) third-party cookies toch te behouden. Hiermee herroept Google zijn eerdere beslissing om deze cookies standaard uit…
Lees meer
AVG
|
AP legt een boete van 600.000 euro op voor niet-compliant cookiebanner
De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) heeft een boete opgelegd omdat de organisatie tracking cookies op hun website gebruikte om bezoekers te volgen zonder toestemming of hun medeweten. Hierdoor verzamelde en gebruikte…